Sport1 Banner

פיני גרשון מועמד לאימון מילאנו בעונה הבאה

גרשון. יחזור לאמן?
גרשון. יחזור לאמן? | צילום: עדי אבישי

האיטלקים חוו עונה קשה ביורוליג תחת רפשה, גם זכייה באליפות לא תעזור

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לעסקאות המפתיעות ביותר בכדורסל האירופי בשנים האחרונות? לספורט1 נודע שפיני גרשון מועמד לאימון מילאנו האיטלקית בעונה הבאה.

 

הקבוצה העשירה מעיר האופנה רשמה העונה כישלון חרוץ ביורוליג והיא נועלת את הטבלה עם מאזן מביך של 21:7. באיטליה בטוחים שאם מילאנו לא תזכה באליפות המאמן יסמין רפשה לא ימשיך בתפקידו ובמועדון כבר הכינו רשימת שמות העשויים להחליפו. לפי גורמים, גם אם הקבוצה תזכה באליפות המאמן הקרואטי המאכזב לא יישאר.

 

 

בין השמות המובילים לתפקיד נמצא המאמן הישראלי המעוטר, כמו גם האיטלקי אטורה מסינה שמשמש בימים אלה כעוזרו של גרג פופוביץ' בקבוצה סן אנטוניו ספרס מה-NBA.

 

גרשון. לא אימן מאז 2013 (עדי אבישי)

 

גרשון בן ה-65 זכה בשלוש אליפויות אירופה עם מכבי תל אביב ופעמיים נוספות הפסיד בגמר. הוא אימן גם באולימפיאקוס היוונית וגם הוביל את נבחרת בולגריה לאליפות אירופה לנבחרות. בארון התארים שלו גם נמצאת צלחת האליפות הזכורה עם הפועל גליל עליון מעונת 1992/3.

 

בקיץ 2013 גרשון הוזכר כמועמד להצטרף לקבוצה האיטלקית כחלק ממסע ההתחמשות שלה לעונה בה אירחה את פיינל פור היורוליג, אך בסופו של דבר נבחר לוקה באנקי והסוף של אותה עונה ידוע. האיטלקים הודחו ברבע הגמר על ידי מכבי תל אביב של דייוויד בלאט שהמשיכה עד לזכייה בלתי נשכחת בתואר.

עוד באותו נושא: ארמני מילאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי