Sport1 Banner

מקל: הסגל קצר, אבל זה לא תירוץ מבחינתנו

| צילום: עדי אבישי

במכבי ת"א מוכנים למפגש בברצלונה. בגאצקיס: "נצטרך לשמור אנרגיות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב וברצלונה הן ככל הנראה שתי הקבוצות המאכזבות ביותר העונה ביורוליג, בוודאי ביחס לציפיות מהן, אולם מחר בקטאלוניה (חמישי, 22:00) הן ייפגשו לקרב שיכול למזעק נזקים עבור כל אחת ולא מעבר.

טייריס רייס, כוכב ברצלונה ומי שהביא את אליפות אירופה לתל אביב, אמר במסיבת העיתונאים כי "קשה לנו עם העובדה שלא הצלחנו העונה ביורוליג, אבל ננסה לעשות מה שאפשר ונתמקד בליגה הספרדית".

הגישה בצד הצהוב דומה כמובן והמאמן איינארס בגאצקיס אמר לקראת המפגש: "אנחנו צריכים לסיים את הירווליג בצורה הטובה ביותר. יש לנו המון פצועים והתכוננו למשחק בהתאם, נצטרך לשמור אנרגיות בעמדת הגארד מכיוון שיש לנו רק את גל מקל וסילבן לנדסברג כשירים כשגם ויקטור ראד יכול לשחק כגארד. השחקנים הגדולים יצטרכו לעזור להם, במיוחד בהגנה".

אחרי שהמומנטום נעצר, ינסו לשוב למסלול הניצחונות (עדי אבישי)

גם גל מקל, שכאמור אחריותו במשחק תהיה גדולה במיוחד, הוסיף: "אנחנו תמיד רוצים לנצח וזה לא משנה שהמשחק בברצלונה כבר לא יעלה אותנו לפלייאוף. אנחנו מגיעים בסגל מאוד קצר, אבל זה לא ישמש אותנו כתירוץ – אנחנו מגיעים כדי לשחק חזק ולנצח. היינו במומנטום טוב אחרי שניצחנו בדרבי ואת פנרבחצ'ה, אבל זה איכשהו נעצר כשהפסדנו לז'לגיריס ולחולון. אנחנו רוצים לסיים את העונה ביורוליג עם ניצחונות".

HAPPY BIRTHDAY COACH! pic.twitter.com/nT4X0a5XNJ

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 29, 2017
עוד באותו נושא: איינארס בגאצקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי