Sport1 Banner

מכבי תל אביב שוב הפסידה לכוכב האדום, 71:67 בבית

| צילום: דני מרון

הצהובים קפאו בסיום וירדו למאזן 12:6 באירופה. ההצלבה נראית חלום

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוב קפאה בדקות הסיום באירופה, בדרך לעוד הפסד כואב. הפעם בבית, 71:67 לכוכב האדום שהשלימה דאבל עונתי על חשבון הצהובים.

 

בדרך למטה. עוד הפסד ביתי לצהובים (דני מרון)

 

הביאו דאבל. שחקני הכוכב חוגגים (דני מרון)

 

אחרי 18 מחזורים ביורוליג, המאזן של הצהובים כבר ממש מזעזע ועומד על 12 הפסדים לצד שישה ניצחונות בלבד. כאשר המקום השמיני והכרטיס לשלב הבא מתחיל להראות כמו חלום רחוק.

 

 

אמנם התצוגה לא דמתה לתבוסה ב-25 בסרביה לפני חודש, אך היכולת הפעם הייתה המשך ישיר לבינוניות בתקופה האחרונה לצד אובדן העשתונות הקבוע בדקות הסיום. ביתרון 62:67, ארבע דקות לסיום, הצהובים נאלמו ונעלמו, לא הצליחו להוסיף ולו נקודה אחת למאזנם, כשלו אפילו בניסיונות לבצע עבירה וספגו עוד הפסד כואב, השישי שלהם העונה בבית בתשעה משחקים.

 

רמי הדר התפטר מתפקידו אחרי התבוסה ההיא ובמקומו הונחת, לבסוף, איינארס בגאצקיס, המאמן הרביעי העונה של הצהובים. אך השינויים התכופים על הקווים כנראה לא מצדיקים את עצמם, ואולי בהנהלה צריכים להבין שהבעיה נמצאת במקום אחר? הזמן יגיד. בינתיים, כבר בשבת מכבי חוזרת להיכל לדרבי לוהט מול הפועל ת"א… עם רמי הדר על הקווים, כמובן.

 

עכשיו יאשימו אותו? בגאצקיס (דני מרון)

 

הוא זוכר ימים אחריו. סמית' (דני מרון)

 

קלעים:

מכבי ת"א: גאודלוק (5 ריבאונדים, 4/7 ל-3) 19, אייברסון (5 ריבאונדים) 13, ווימס 12, ראד 11, אוחיון (5 אסיסטים) 7, מקל 3, סמית' (9 ריבאונדים) 3.

הכוכב האדום: יוביץ' (7 אסיסטים) 14, תומפסון 10, לאזיץ' וקוזמיץ' (9 ריבאונדים) 8 כ"א, מיטרוביץ' 7, סימונוביץ' 6, בייליצה, וולטרס וג'נקינס 4 כ"א, גודוריץ' ודאנגוביץ' 3 כ"א.

 

מהלך המשחק:

מיטרוביץ' סיפק חמש נקודות מהירות כדי להעלות את האורחים ליתרון 3 (7:4). אך מקל הפעיל יפה את אייברסון ו-ווימס, ראד הוסיף חטיפה ודהר על מגרש שלם בדרך לדאנק אדיר והצהובים כבר בפלוס 4 (7:11). קוזמיץ' ובייליצה החזירו את הכוכב ליתרון נקודה (16:15), אך גאודלוק עלה מהספסל והוריד את הצהובים ליתרון בסוף הרבע הראשון, 16:17 לצהובים אחרי 10 דקות.

חזר לחמישייה. מקל (דני מרון)

אתלט אדיר. ראד (דני מרון)

הצהובים פתחו את הרבע השני בסערה. אוחיון צלף מבחוץ, גאודלוק הוסיף מהלך של 3 וראד השלים ריצת 0:8, והמקומיים כבר בפלוס 9 (16:25). סטפן יוביץ', שבקיץ האחרון היה מקושר עם מעבר לתל אביב, התעורר בצד השני ועם דיון תומפסון (אקס ירושלים) הובילו ריצת 8:16 והכוכב האדום כבר בשוויון 33:33. 12 שניות לסיום הרבע, גאודלוק קלע אחת משתיים מהקו וקבע את תוצאת המחצית, 33:34 למכבי ת"א בהפסקה.

פתח טוב את הרבע השני. אוחיון (דני מרון)

צ'רלס ג'נקינס, שסיים את החצי הראשון בלי נקודות, פתח את הרבע השלישי עם ארבע מהירות. הסרבים גם הידקו את ההגנה, ויוביץ' כבר אותם ליתרון 5 (46:41). סוני ווימס עלה מהספסל והגיב בחמש נקודות משלו, כולל צליפה מבחוץ ומהלך יפה מתחת לסל, והוביל ריצת 0:7 בצד השני והצהובים חזרו ליתרון 2, 46:48. גאודלוק המשיך בתנופה עם 2 שלשות מטווח של ארבע, כולל אחת בשנית הסיום של הרבע. 48:54 למכבי אחרי 30 דקות.

הוביל מיני-מהפך. ווימס (דני מרון)

גודוריץ', סימונוביץ' ולאזיץ' פתחו את הרבע עם צליפות מבחוץ והכוכב האדום עלתה ליתרון נקודה (56:57). גאודלוק ענה עם קליעה מטווח חמש, ווימס הוסיף ארבע רצופות והצהובים שוב ביתרון 6 (59:65). אבל כמו שקרה לא מעט לאחרונה למכבי באירופה, היא שוב קפאה ברגע הסיום. עם אפס נקודות בארבע הדקות האחרונות, הסרבים בקושי היו צריכים להתאמץ כדי לרוץ 0:9 להשלים דאבל מרשים על חשבון הצהובים העונה. 67:71 בסיום.

עוד באותו נושא: איינארס בגאצקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי