Sport1 Banner

מכבי ת"א אחרונה ביורוליג, אחרי ניצחון של מילאנו

מילאנו הורידה את מכבי למקום האחרון
מילאנו הורידה את מכבי למקום האחרון | צילום: אתר היורוליג

83:99 לאיטלקים על אולימפיאקוס, ריאל בפסגה אחרי סל על הבאזר

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה של מכבי ת"א לגלאטסראיי, ננעל מחזור 19 ביורוליג (רביעי) עם שלושה משחקים. 

במשחק מוקדם, גברה אנאדולו אפס 81:93 על דיויד בלאט ודרושאפקה. באמברג הפסידה במותחן לריאל מדריד, שכבשה את פסגת היורוליג ומכבי ת"א ראתה את מילאנו, מנצחת את אולימפיאקוס ומורידה אותה למקום האחרון בטבלה. 

  • הצטרפו לדף הפייסבוק של ספורט1

באמברג- ריאל מדריד 91:89

הבלאנקוס, שרשמו את ניצחונם החמישי ברציפות, ניצלו את העובדה שצסק"א הפסידה אמש בליטא וכבשו את המקום הראשון ביורוליג. הגרמנים כבר רושמים הפסד שלישי רצוף. 

המארחים שהפסידו לרוב העונה במשחקים צמודים בלבד, לא עשו חיים קלים לסגנית אלופת המפעל. לכל אורך המשחק ראינו מאבק צמוד עם סקור גבוה. דקה לסיום המפגש, סרחיו יול צלף שלשה והעלה את היתרון של הספרדים לחמש, אבל באמברג לא ויתרה והצליחה להשוות. מאותו רגע נשלחו השחקנים לקו העונשין ואז אותו יול קלע סל ניצחון על הבאזר.

יול. העניק לריאל את הפסגה על הבאזר (אתר היורוליג)

אצל הבלאנקוס בלטו יול עם 26 נקודות וג'ייסי קארול שתרם 24 נקודות. מנגד, 14 נקודות של פביאן קוזר לא מנעו את המקום הראשון של ריאל. 

ארמאני מילאנו – אולימפיאקוס 83:99

בעקבות התוצאה הזו מכבי ת"א נפלה למקום האחרון בטבלת היורוליג. האיטלקים רשמו את ניצחונם השני ברציפות, האורחים שראו את ההפסד של צסק"א רצו להשתוות לריאל מדריד ואולימפיאקוס, אבל רשמו את הפסדם השני בלבד בתשעת המשחקים האחרונים.

המשחק היה עד צמוד עד לרבע השלישי, אבל ב-10 הדקות האחרונות המארחת ניצחה 22:32 וסגרה את העניין לטובתה.

ספאנוליס. לא הצליח להשתוות לריאל ולצסק"א (אתר היורוליג)

דויד פסקולו בלט עם 15 נקודות אצל ארמאני, אצל המפסידים הוביל גאורגיוס פרינטזיס עם 16. 

אנאדולו אפס – דרושאפקה 81:93

המארחת חזרה למסלול הניצחונות וקטעה את רצף שני ההפסדים, על חשבון דיויד בלאט ושחקניו. אנאדולו עלתה למאזן 10:9, דרושאפקה ירדה למאזן הפוך של 9:10. 

המשחק היה צמוד עד לחמש הדקות האחרונות, בו כבר הובילו הירוקים 75:77, אבל ברנדון פול התחיל להפגיז מחוץ לקשת והיה אחראי על ריצת 0:9 של אנאדולו ועד לסיום קלעה דרושאפקה רק שש נקודות שלא הספיקו מול הסחף של המארחים.

זיזיץ'. משחק גדול שלו לא הספיק (אתר היורוליג)

כאמור, פול היה המוציא לפועל המרכזי של  אנאדולו עם 21 נקודות, כולל 5 מ-9 מחוץ לקשת. אליו הצטרפו תומא הרטל שהוסיף 17 ובריאנט דאנסטון שקלע 14. בראד אצל בלאט, וונאמייקר בלט עם 24 נקודות וגם אנטה זיזיץ' הסנטר הצעיר שהצטרף לפני כחודש, ונתן משחק גדול עם דאבל-דאבל של  16 נקודות ו-18 ריבאונדים.

עוד באותו נושא: אנטה זיזיץ''

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי