Sport1 Banner

ז'לגיריס קובנה הביסה 77:93 את מכבי ועפה

הצהובים נאבקים על הכבוד
הצהובים נאבקים על הכבוד | צילום: עדי אבישי

הצהובים שוב הושפלו והאורחים לא עלו להצלבה לעיני היכל חצי ריק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב את ז'לגיריס קובנה ומאמנה שאראס למשחק הבית הלפני אחרון שלה העונה, במסגרת המחזור ה-28 ביורוליג וספגה תבוסה ביתית משפילה 93:77. רק 6150 צופים הטריחו את עצמם להיכל. אלפי בעלי מנויים בחרו שלא להגיע למשחק.

 

מבחינת הצהובים, המשחק היה לפרוטוקול בלבד. אך איפה הכבוד? ליריבה מליטא, שלפני המשחק עוד היה לה סיכוי קלוש להשיג את הכרטיס לשלב הבא, איבדה גם אותו אחרי ניצחונה של אנאדולו על פנרבחצ'ה, אך לפחות זכתה בניצחון יוקרתי.

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

קרחות גדולות ביציעים (גל נעים)

 

קלעו למכבי ת"א: ויקטור ראד 16 נקודות, סילבן לנדסברג 11, דיימון סימפסון ודווין סמית' 10 כ"א, ג'ו אלכסנדר 9, גל מקל וגיא פניני 8 כ"א, קולטון אייברסון 5 נקודות.

קלעו לז'לגיריס: אדגארס אולנובאס 20 נקודות, קווין פנגוס 15, אנטאנס קבאליאוסקאס 14, פאוליוס ינקונאס 12, ברוק מוטום 10, ארתורס מילאקניס 6, רנאלדס סייבוטיס 5, לוקאס לקביצ'יוס ולאו ווסטרמן 4 כ"א, איז'יאה הרטנשטיין 3 נקודות.

 

ויקטור ראד בדרך לסל הליטאי (עדי אבישי)

 

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, דווין סמית', ויקטור ראד, ג'ו אלכסנדר ודיימון סימפסון. יאנקונאס העלה את ז'לגיריס על הלוח עם סל ראשון במשחק, אלכסנדר דייק בשלשה אך האורחים ועלו ל-3:7. מכבי קלעה חמש נקודות רצופות והוליכה. סמית' דייק בסוף שעון וראד קלע שלשה, 9:14 לצהובים. ריצת 0:8 של ז'לגיריס סידרה לה יתרון 14:17 בתום הרבע.

 

שאראס לא שקט על הקווים (עדי אבישי)

 

רבע שני

המשחק המשיך להיות צמוד והיתרון עבר מצד לצד. שתי שלשות רצופות של פניני קבעו 24:27 למכבי. נקודות קלות של פאנגוס צימקו את יתרון הצהובים ל-28:29 בלבד. פאנגוס המשיך לחגוג ועם סל ועבירה קבע 31:40 לאורחים. המחצית הסתיימה ב-33:44 לז'לגיריס.

 

סמית דרוך, שאראס משקיף מאחור (עדי אבישי)

 

רבע שלישי

שלשה של פאנגוס בפתיחת הרבע, העלתה את ז'לגיריס ליתרון שיא של 14 נקודות, 33:47. ז'לגיריס המשיכה לצלוף וחמש דקות לסוף הרבע, הובילה 43:54. שתי שלשות של ראד הורידו למינוס שבע וירד עד ל-53:59 בלבד, אבל שבע נקודות של ז'לגיריס פתחו את הפער מחדש. אולנובאס עםשלשה על הבאזר קבע את תוצאת הרבע – 58:71 לאורחים.

 

הליטאים שלטו בהיכל התל אביבי (עדי אבישי)

 

רבע רביעי

גם הרבע האחרון היה של האורחים שעלו ליתרון של 66:79. מכבי תל אביב ניסתה לחזור למשחק ורצה 0:7 תוך פחות משתי דקות. שאראס לקח פסק זמן. גל מקל צימק את יתרון האורחים ל-79:75 בלבד, אבל מכבי שוב בעטה בדלי והפער לזכות האורחים שב וגדל. ההמשך היה כולו של ז'לגיריס שפשוט התעללה בצהובים בדרך ל-77:93 משפיל.

 

עוד באותו נושא: איינראס בגאצקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי