Sport1 Banner

בגאצקיס: היו חלקים טובים. קשה בריבאונד

בגאצקיס. יש יתרונות וחסרונות
בגאצקיס. יש יתרונות וחסרונות | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א הסביר את ההפסד לצסק"א והחמיא ללנדסברג ואיתי שגב

(גודל טקסט)

"היו חלקים ששיחקנו ממש טוב", אמר מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס לאתר הרשמי של המועדון אחרי ההפסד 93:81 בחוץ לצסק"א מוסקבה, במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג.

 

זה אולי נשמע כמו משפט מוגזם או צפוי, אך למעשה הלטבי צודק. הצהובים כבר נראו על סף שבירה בתחילת הרבע השני כשנקלעו לפיגור 18 (39:21), אך למרות חסרונם של אנדרו גאודלוק, קווינסי מילר וג'ו אלכסנדר הפצועים – חבריהם הראו אופי, עם רבע שני נהדר (34 נקודות) וחזרו למשחק.

 

 

במחצית השניה היתרון המקומי נע בין 5 ל-8 נקודות, כאשר היו למכבי הזדמנויות להתקרב יותר. אך אלופת אירופה שלטה גם כאשר ההפרש פחות שיקף זאת, ובסיום אף הגדילה את היתרון ששיקף יותר את הפער הכללי בין הקבוצות, ופחות הערב.

 

בגאצקיס זיהה שתי נקודות תורפה עיקריות אצל שחקניו. "אי אפשר לנצח עם חולשה כזו בריבאונד ההגנה ועם כל כך הרבה החטאות מהקו". ואכן, הרוסים לקחו לא פחות מ-18 ריבאונדים בהתקפה (לעומת 26 בהגנה של האורחים), והצהובים קלעו ב-62.5% מהקו.

 

ובכל זאת, היו נקודות אור. בהיעדרו של גאודלוק סילבן לנדסברג קיבל הזדמנות וסיפק את הסחורה עם 19 נקודות. איתי שגב, שבלט גם בגמר הגביע לפני שבוע, הציג את משחקו הטוב ביותר בקריירה באירופה עם 10 נקודות (4/4 מהשדה). "סילבן עלה מהספסל והביא אנרגיות ונקודות, הייתי גם מאוד מרוצה מאיתי שגב. הוא מתפתח למקצוען", החמיא לשניים בגאצקיס.

 

"היינו קרובים אבל לא הצלחנו לעשות את האקסטרה", הוסיף שגב שרק לפני כמה שבועות חזר משבר בכף רגלו. "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל ניקח את הדברים החיוביים לקראת שבוע של שני משחקי בית. אישית שמחתי מאד לתרום במשחק יורוליג ועוד מול קבוצה כמו צסק"א. אני נכנס יותר ויותר לקצב".

עוד באותו נושא: איינארס בגאצקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי