Sport1 Banner

הפסד בכורה לריאל, צסק"א עדיין מושלמת

בלאזיץ' חוגג ניצחון גדול
בלאזיץ' חוגג ניצחון גדול |

בסקוניה חגגה במדריד. הרוסים הותירו את אנאדולו על אפס. הפסד לבלאט

(גודל טקסט)

יממה לפני שרמי הדר ינסה להוציא את מכבי תל אביב מהבוץ ביורוליג, חצי ממשחקי המחזור השלישי כבר התקיימו. ריאל מדריד ספגה הפסד בכורה כשנכנעה בביתה לבסקוניה, צסק"א מוסקבה נותרה מושלמת אחרי ניצחון קשה אצל אנדולו אפס, ארמאני מילאנו נכנעה לראשונה עם הפסד ביוון ודייויד בלאט ודרושפאקה חזרו למסלול הניצחונות גם ביורוליג אחרי שעשו זאת בשבת בליגה הטורקית.

ביום חמישי שעבר נכנעו הטורקים 81:80 בביתם לארמני מילאנו, אבל הערב ברוסיה שיפרו את מאזנם ל-1:2 עם 87:94 בחוץ על קאזאן, הודות ליכולת מצוינת מצד בראד וונאמייקר (22 נקודות ו-7 אסיסטים) וג'יימס אנדרסון (18 נקודות).

משחק גדול שלו. וונאמייקר מול לנגפורד (אתר היורוליג)

וונאמייקר הגיע הקיץ לאיסטנבול אחרי שנתיים בבאמברג והיה האיש של בלאט על המגרש בעיקר בדקות הסיום. הגארד סיים עם 7 מ-11 מהשדה בלמעלה מ-35 דקות ודאג בנוסף לחלק לחבריו כדורים קלים, כך שברשימת הקלעים המצטיינים של הטורקים נמצאים גם סקוטי וילבקין עם 13 נקודות, בירקן בטוק עם 12, אוגוז סבאס עם 10 ומרקוס סלוטר שהוסיף 8 נקודות.

בשורות קאזאן, שלהפסקה עוד ירדה ביתרון נקודה (46:47) ואיבדה את המשחק בעקבות ירידה ביכולת ברבע השלישי, הצטיין קית' לנגפורד עם 22 נקודות. כן הרבו לקלוע ארטיום פרחובסקי עם 17 ואנטון פונקראשוב וקינו קולום עם 16 כל אחד. לרוסים זהו הפסד שלישי ברציפות אחרי שנכנעו בבית לברצלונה ובחוץ לבאמברג.

בלאט ודרושפאקה ישחקו כבר ביום חמישי את משחקם הבא ביורוליג כאשר יארחו לדרבי לוהט את אנאדולו אפס.

FINAL | @RMBaloncesto 87-91 #Baskonia ¡¡ENORME VICTORIA!! #CaracterBaskonia#RMBBKNpic.twitter.com/fXVjdGJ8qg

— Saski Baskonia (@Baskonia) October 25, 2016

צסק"א כבר ב-0:3, הפסדי בכורה לריאל ולמילאנו

ריאל מדריד הופתעה בביתה אחרי שנכנעה 91:87 לבסקוניה. התוצאה מעט משקרת מכיוון שהבלאנקוס פיגרו לאורך רוב המשחק בפער דו ספרתי, אך ברבע הרביעי הצליחו להשוות את התוצאה ואף להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון 8. האורחים לא נבהלו ושלשות גדולות של יאקה בלאזיץ' (21 נקודות) הפכו בחזרה את התוצאה. גם יוהאנס וויקטמן (18 נקודות) רשם משחק נהדר. 16 נקודות של גוסטאבו איון לא הספיקו לריאל, שסבלה מיום חלש מאוד של רודי פרננדס (3 נקודות, 1/6 מהשדה).

צסק"א מוסקבה הייתה קרובה להפסיד לראשונה העונה, אך הצליחה לגבור 87:92 בחוץ על אנאדולו אפס, שנותרה במאזן 3:0. הרוסים הוליכו לאורך כל המחצית הראשונה סביב 10 נקודות הפרש בזכות 13 נקודות של נאנדו דה-קולו, אך הטורקים נגסו בהפרש ברבע השלישי עד שהצליחו להשוות ל-82:82 שלוש דקות לסיום. דה-קולו (24 נקודות), יחד עם מילוש תיאודושיץ' (15 נקודות, 8 אסיסטים) לא איבדו את העשתונות ולקחו עמם את הניצחון לבירת רוסיה. במשחק שפט השופט הישראלי ספי שמש.

ארמאני מילאנו ספגה הפסד בכורה העונה כשהפסידה 91:81 אצל אולימפיאקוס, שהשתוותה אליה עם מאזן 1:2, במשחק בו שפט השופט הישראלי דוד רומנו. ואסיליס ספאנוליס ואריק גרין הוליכו את היוונים עם 16 נקודות כל אחד.

עוד באותו נושא: בסקוניה, צסק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי