Sport1 Banner

הדר: "באנו ריקים". גאודלוק: "תקועים בבוץ"

באו ריקים
באו ריקים | צילום: עדי אבישי

אכזבה במכבי ת"א מההפסד לברצלונה, רייס: "היה כיף לחזור, אבל באתי לנצח"

(גודל טקסט)

שלושה ניצחונות רצופים השיג רמי הדר כמאמן הראשי של מכבי תל אביב, אבל אחרי שני משחקים די קלים ביורוליג ודרבי שהוכרע בקלות, הגיע הערב 79:69 לברצלונה בהיכל ביד אליהו ונרשם הפסד בכורה שלו על הקווים, שני בבית ביורוליג ושלישי במפעל האירופי.

הדר הודה שהתקפת קבוצתו "איבדה את הסדר" הערב בהיכל: "הם לא הפתיעו אותנו,  אלא היה חסר לנו משהו. אני לא חושב ששיחקנו טוב, אך היו חסרות לנו אנרגיות. ניסינו לנתק את טייריס רייס. בשלב מסוים לא הצלחנו והוא החזיר אותם ליתרון – שם כנראה פספסנו את המשחק".

המאמן הוסיף ואמר על יכולת האקס: "רצינו שהוא ייגע בכדור כמה שפחות ובקטע הזה לא הצלחנו. לא היינו מספיק חדים והוא נגע המון פעמים בכדור. עברנו עשרה ימים מאוד אמוציונלים. הגענו למשחק קצת ריקים ושילמנו את המחיר".

"לא היה לנו קצב ואנרגיה טובים, פספסנו ריבאונדים וההתקפה שלנו נתקעה", ניתח גם גאודלוק. "אני חושב שכולם הרגישו שחסרות אנרגיות. זה הרגיש כאילו אנחנו תקועים בבוץ. אני לא אוהב תירוצים אז אני לא רוצה להסביר את זה".

המנצח הגדול של הערב בהיכל. רייס (עדי אבישי)

גם ליוגב אוחיון היה מה להגיד: "לא הצלחנו לייצר את המשחק המהיר שלנו. היינו רכים מדי בהגנה ובריבאונד, זו המחלה הקבועה שלנו. אלה דברים קטנים שמכריעים משחק. לא הצלחנו להיכנס למומנטום".

ומה היה לכוכב הקטלונים ומי שהוביל את מכבי ת"א לזכיה ביורוליג ב-2014 לומר? "לחזור לתל אביב זו חוויה נהדרת, אבל בסוף זה עסק ואני רוצה לנצח. היה כיף להגיע לכאן שוב ולראות את האוהדים", סיפר טייריס רייס.

"רצינו להקשות על הכוכבים שלהם ועשינו עבודה נהדרת בהגנה", המשיך מצטיין המשחק שקלע 21 נקודות והוסיף על יכולת קבוצתו, "היה חשוב לשלוט כאן בקצב. כולם יודעים שקשה לנצח כאן. רצינו להאט את הקצב ולקחת זריקות בסוף השעון. אני שמח שהצלחנו".

עוד באותו נושא: טייריס רייס, רמי הדר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי