Sport1 Banner

ברצוקאס מכחיש: "לא קיבלתי הצעה ממכבי ת"א"

ברצוקאס. מכין תוכניות לעונה הבאה
ברצוקאס. מכין תוכניות לעונה הבאה |

מאמן קובאן על הדיווחים לפיהם סגר בצהוב: "מרוכז רק בהצלבה"

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב מצאה מאמן חדש? לפי אתר "יורובאסקט" מי שיעמוד על הקווים בעונה הבאה הוא יורגיוס ברצוקאס היווני שהוביל את לוקומוטיב קובאן לעונה הטובה ביותר שלה אי פעם, לאחר שזו העפילה לשלב ההצלבה ביורוליג.

 

חוזהו של ברצוקאס כלל אופציה של שני הצדדים, אך בעוד הרוסים ביקשו להמשיך את ההתקשרות עימו, המאמן הודיע להם כי הוא כבר סיכם עם הצהובים והוא עתיד להצטרף אליהם בקיץ. כידוע, היווני היה המועמד המועדף לאחר פיטורי גיא גודס, אך קבוצתו לא הסכימה לשחרר אותו במהלך העונה והא נאלצו לבחור בז'אן טבק שבכל מקרה לא צפוי להמשיך בעונה הבאה.

 

 

מאוחר יותר, לאחר שקובאן סיימה את שלב הטופ 16 בהפסד חסר חשיבות לדרושאפקה, הגיב ברצוקאס לדיווחים וטען: "לא קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב ולא מאף קבוצה אחרת. אני מרוכז כולי בסדרת ההצלבה מול ברצלונה. זה האתגר הגדול ביותר בהיסטוריה של המועדון ורק זה מעניין אותי כרגע".

 

עוד לפני כן, דווח כי ברצוקאס דרש מהנהלת מכבי ת"א לנסות ולהביא איתו את הגארד מלקולם דלייני (27, 1.91 מטר), אחד השמות החמים באירופה. האמריקאי נבחר בחודש אוקטובר ל-MVP של היורוליג והוא מוביל את שלב הטופ-16 בנקודות מדד.

 

דלייני. אחד השמות החמים באירופה (gettyimages)

 

עם זאת, צפויים שני מכשולים בדרך להחתמתו. ראשית, הצהובים עדיין לא הגיעו להבנות על טיילור רוצ'סטי על עזיבתו, כאשר למתאזרח יש חוזה לשנתיים נוספות בשווי שני מיליון דולר (ללא אפשרות יציאה), ממנו הם רוצים להיפטר.

 

שנית, על פ מספר דיווחים הם כבר סגרו בע"פ עם הגארד של קאזאן, קית' לנגפורד, שצפוי להצטרף לקדנציה שנייה במועדון. עם זאת, בשלב זה, מדובר בצרות טובות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי