Sport1 Banner

רנדל לא ישחק הערב מול צסק"א מוסקבה

רנדל. לא ישחק במוסקבה
רנדל. לא ישחק במוסקבה | צילום: דני מרון

פורוורד מכבי ת"א חולה וייעדר, גודס: "הגיע הזמן שנשנה את המאזן נגדם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 20:00) את עונת היורוליג במשחק חוץ קשה נגד צסק"א מוסקבה. הצהובים גברו על הרוסים כזכור בפיינל פור 2014 מסל דרמטי של טייריס רייס בשניות הסיום, אבל בשני ביקוריהם האחרונים במוסקבה ספגו תבוסות קשות: 100:65 לפני שנתיים ו-99:80 במשחק החוץ הראשון אשתקד.

 

קצת לפני פתיחת המשחק הודיעה הקבוצה כי הפורוורד בראין רנדל, העוגן ההגנתי של הצהובים, חולה ולא יוכל לשחק הערב. מכה קשה עבור הצהובים

 

 

"צסק"א מוסקבה זה לא שחקן בודד אחד כמו מילוש תאודושיץ' או ננדו דה קולו, נצטרך לעצור אותם כקבוצה", אמר גיא גודס לקראת המשחק (ולפני שנודע כי רנדל לא ישותף), "הם טובים בכל האספקטים של המשחק והם ינסו להכתיב את הקצב שלהם. ננסה למנוע מהם את זה, אסור לעשות טעויות, אחרת הם יענישו אותנו על זה. אם נעבוד נכון, נחזור משם עם ניצחון אחרי 11 שנה. הגיע הזמן, לא?".

"הגיע הזמן שנשנה את המאזן נגדם", הוסיף המאמן, "יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שאפשר לעשות את זה. למרות שסוני ווימס, סשה קאון ואנדריי קירילנקו שפרש כבר לא איתם, הם עדיין קבוצה חזקה מאוד. עם זאת, גם אנחנו ממש לא פראיירים".

 

טרבור אמבקווה, שנעדר מהניצחון על מכבי קריית גת במחזור פתיחת הליגה במוצ"ש (65:89), החלים מהפציעה בעינו ויעמוד לרשותו של גיא גודס בקו הקדמי, לצד ארינזה אונואקו שירשום את משחקו השני. דגן יבזורי הפצוע ימשיך להיעדר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי