Sport1 Banner

מכבי ת"א יוצאת לארה"ב, שוקלת להביא חיזוק נוסף

פבריאני. יישאר עד ינואר?
פבריאני. יישאר עד ינואר? | צילום: אודי ציטיאט

הצוות המקצועי לא מרוצה מכושרו של פבריאני. יחכו עד תום המחנות ב-NBA

(גודל טקסט)

אחרי הזכייה בתואר הראשון העונה, גביע ווינר, מכבי ת"א ממריאה הבוקר ליעד הבא ולמשימה הבאה שלה בארצות-הברית. שם תפגוש את מילאנו האיטלקית בלילה שבין חמישי לשישי בשיקאגו לטורניר היורו-קלאסיק וביום ראשון תפגוש אותה שוב, הפעם בניו יורק.

 

"היה לנו חשוב להתחיל את העונה עם תואר שייתן לנו ביטחון גדול להמשך הדרך", אמרו במכבי ת"א בעקבות הזכייה אמש (שני). "ראינו המון מחויבות של שחקנים ודברים טובים, אך גם את הדברים שאנחנו צריכים לשפר ולשנות".

 

 

במכבי ת"א שוקלים כעת איך לנהוג בנושא ויטור פבריאני, כשמחלקת הסקאוטינג כבר מחפשת שחקנים נוספים. הברזילאי שנראה רע מאד במשחקי ההכנה ובגביע ווינר, כאשר ההתלבטות הגדולה של גיא גודס והצוות המקצועי היא האם לוותר על הסנטר ולהביא אחר במקומו, או שמה להשאירו ולהביא גבוה נוסף שיחזק את מצבת הגבוהים במועדון.

 

גודס. "נסיעה לא פשוטה" (דני מרון)

 

במועדון טוענים כי אין כרגע מציאות בשוק האירופי והכיוון כרגע הוא לשוק האמריקאי. במועדון יחכו עד סוף חודש אוקטובר, אז יתבצעו הניפויים הסופיים של קבוצות ה-NBA, אז מקווים הצהובים יהיה ניתן למצוא שחקנים בכירים יותר.

 

"אני שמח שהתחלנו את העונה יחסית טוב עם ניצחון בצרפת וזכייה בגביע ווינר", אמר היום מאמן מכבי גיא גודס לפני ההמראה לארה"ב. "אנחנו נוסעים לצמד משחקי ראווה כשהמטרה היא להמשיך להתקדם ולעבוד קשה כדי להתחבר. אני מניח שאנחנו נשתף שחקנים שלא קיבלו הרבה דקות עד עכשיו וננסה כמה הרכבים שונים. זו נסיעה לא פשוטה וארוכה, אבל נוציא ממנה את המיטב".

עוד באותו נושא: גיא גודס, ויטור פבראני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי