Sport1 Banner

מאמן ססארי: "נרגשים לפגוש את מכבי לראשונה"

לוגאן. מפגש עם האקסית
לוגאן. מפגש עם האקסית | צילום: Gettyimages

אלופת איטליה מחפשת ניצחון בכורה העונה במפעל, ורנאדו הפצוע בספק

(גודל טקסט)

6 משחקי חוץ ביורוליג שיחקה ססארי עד היום – ולא ניצחה אפילו אחד. הערב (חמישי, 21:05) היא תפגוש את מכבי ת"א בקרב בין שתי הקבוצות היחידות בבית ד' של היורוליג שעדיין לא ניצחו, בשאיפה להפתיע ולהשיג ניצחון שני אי-פעם ביורוליג. בקבוצה משחקים שלושה אקסים של הצהובים: דייויד לוגאן, מרקיז היינס וג'ו אלכסנדר.

 

הסנטר המוביל של הקבוצה, ג'ארוויס ורנאדו, נמצא בספק למשחק, לאחר שנפצע בניצחון על וארזה בליגה האיטלקית ביום שני. הגבוה האמריקאי, ששיחק לפני ארבע שנים בהפועל ירושלים, חטף מכה חזקה בחזה, אך יעשה את המקסימום כדי לעלות למשחק.

 

 

"אנחנו גאים ונרגשים לפגוש את מכבי ת"א בפעם הראשונה בתולדותינו", אמר מאמן הדאבליסטית האיטלקית רומאו סאקטי, "נצטרך להיות מרוכזים מאוד ולעשות את המקסימום לאורך כל 40 הדקות. אני חושב שהמפתחות של המשחק יהיו אינטנסיביות, אגרסיביות והגנה חזקה".

 

"מחכה לנו משחק קשה מאוד", הסכים בנו של המאמן ושחקן הקבוצה, בריאן סאקטי, "גם אם מכבי לא מגיעה בתקופה טובה, היא עדיין קבוצה גדולה עם הרבה שחקנים מנוסים ברמות הגבוהות של אירופה. נלחם במשך 40 דקות, בידיעה שנצטרך לתת יותר מהרגיל. זו רק העונה השנייה שלנו ביורוליג ואנחנו יודעים כמה קשה לנצח במפעל הזה בחוץ".

 

בראיין רנדל: "התכוננו למשחק הכי טוב שאפשר, אנחנו באים להילחם".עמוד המשחק: bit.ly/1Wk9W1u

Posted by Maccabi Tel Aviv Basketball on Thursday, October 29, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי