Sport1 Banner

מכתב ישראלי ליורוליג: "הוציאו את מכבי ת"א"

גרשון. אין סיבה לדאגה
גרשון. אין סיבה לדאגה | צילום: עדי אבישי

משגב להנהלת המפעל: "מרגישים מחויבים לעדכן שהקבוצה הודחה"

(גודל טקסט)

שוב נשמעים קולות הקוראים ליורוליג להוציא את מכבי ת"א מרשימת המשתתפות – אך הפעם מדובר בדרישה "מקומית". האחים אורי ונמרוד משגב שיגרו הבוקר (חמישי) מכתב רשמי להנהלת המפעל, בו הם דורשים לשקול מחדש את שיריונם של הצהובים לעונה הבאה.

 

"אדונים יקרים, אנו מרגישים מחויבים לעדכן אתכם שמכבי ת"א הפסידה את סדרת חצי הגמר בפלייאוף הישראלי", לשון המכתב, "האינטרס של היורוליג צריך להיות שקבוצה שסיימה במקומות 3-4 בלבד לא תקבל את הכרטיס היחיד של ישראל למפעל".

 

 

עם זאת, לצהובים אין באמת סיבה לדאגה. על אף ההדחה, לקבוצה רישיון א' שמבטיח את מקומה ביורוליג – כל עוד היא מסיימת בחצי העליון של הטבלה.

אורי ונמרוד משגב מסרו בתגובה: "כאזרחים ישראלים גאים וחובבי ספורט ישראלי מושבעים, ראינו לנכון להפנות את תשומת לב היורוליג לעיוות שנוצר אמש עם סיומו של המשחק המרגש בהיכל מנורה-מבטחים. לא תקין, לא הגיוני ולא ספורטיבי שהמקום היחיד המוקצה לקבוצה ישראלית ביורוליג יוענק לקבוצה שסיימה את העונה במקומות שלישי-רביעי, בעוד ששתי הקבוצות שהעפילו לגמר הליגה הישראלית לא יוכלו אפילו להתמודד עליו. מישהו היה מקבל בשלווה מצב שבו הפועל באר שבע הייתה מקבלת העונה את הכרטיס הישראלי לליגת האלופות של אופ"א?".

 

ד

עוד באותו נושא: אורי משגב, נמרוד משגב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי