Sport1 Banner

יש למכבי כלים במאץ' אפ לנצח את המשחק השלישי בתל אביב

אוחיון בטורקיה. משימה לא פשוטה עבור הצהובים
אוחיון בטורקיה. משימה לא פשוטה עבור הצהובים | אודי ציטיאט

לייזי גורדון חושב שלמרות שהטורקים עדיפים בכמות הכישרון, הגובה והמסה, מכבי כבר ניצחה העונה את ריאל וברצלונה – שתי קבוצות פיינל פור בטוחות

(גודל טקסט)

אולי אני בן אדם אופטימי שילך בכל מצב עם האינטואיציה שלו ויהמר על מכבי ת"א, גם כשכל החברים שלי ירדו עלי וניסו לשכנע אותי הפוך. הרי "יפי נפש" יש בכל פינה גם אלה שגדלתי איתם כשלא נתנו לי צ'אנס שיום אחד אהיה שחקן מקצועני ואגשים את החלום כשאלבש גופיה צהובה עם מספר 9 על הגב.

זה קורה כל יום ובמיוחד אצלנו בארץ. איפה זה מתבטא? הכי קל זה להתחיל להאשים. זה נותן לאנשים הרגשת ביטחון רגעית כי הם רוצים להיות נקיים. במקום למצוא פתרונות, הם זורקים את האשמה אחד לשני כמו טיוס ופארגו למשל.

בתור שחקן , קל לי לראות את הניואנסים הקטנים האלה שמובילים לקטסטרופה כמו שראינו אתמול. איך חוזרים ארצה למשחק השלישי? איך אפשר לחשוב שאפשר לנצח אותו ולתת קאמבק אדיר בסדרה?

הרווח היחיד מהמשחק השני הוא חזרתם של שני שחקנים חשובים ברוטציה: סילבן לנדסברג וג'ו אלכסנדר. עכשיו לגודס יש עשרה שחקנים כשירים וחלוקה טובה יותר של דקות משחק. עדיין אני סבור, בעיקר לפי המשחק הראשון והמחצית השנייה במשחק אמש, שיש למכבי כלים במאץ' אפ לנצח את המשחק השלישי בתל אביב.

כן, כנראה שהטורקים עדיפים עליהם בכמות הכישרון, הגובה והמסה. הם גם משחקים קבוצתי ועם חוכמת משחק שקשה ללמד, אבל מכבי כבר הצליחה לנצח העונה את ריאל מדריד וברצלונה – שתי קבוצות פיינל פור בטוחות. אז מה מונע מהם לחזור למשחק 5 באיסטנבול.

אז מה יביא את השינוי? קודם כל, לא צופים בשני המשחקים הראשונים אלא רואים וידאו של ניצחונות עבר במשחקים הגדולים. צוות האימון גם צריך להתמקד בנקודות החוזק שלהם, בעיקר אלה שעבדו בסדרה, ולנסות לשחק עליהם שוב ושוב.

ואם גודס מחפש עוד משהו קטן שיעשה את השינוי, הנה כמה המלצות משלי:

* לא לותר על סופו. להשתמש בוא עוד ועוד כאשר יש להביא אותו בתנועה לכדור base line to base line, כי יש הוראה לדחוף אותו החוצה מהטריטוריה שלו של קרש סל.

לא לוותר על סופו (אודי ציטיאט)

* ממליץ לרדת להגנה מהר ולבזבז פאולים לפני שמגיעים לצבע, וכמובן להנות מהקהל המדהים שידחוף את הקבוצה מעבר ליכולות שלה.

* ממליץ לרדת מהאזורית המבולבלת, בה אף אחד לא מתקשר עם השני, וכל שחקן מעביר אחריות שהשאיר מטר שלשות לבד אחרי SWING THE BALL קטלני של פנרבחצ'ה.

כמו הטורים הקודמים, ציינתי שמכבי השנה היא הקבוצה הכי אתלטית היי פעם אך לא הכי חכמה. זה לא אמור להשפיע על הנשמה. מכבי לא תהפוך את עורה עד יום שני, אך אני בטוח שהנשמה וההקרבה יביאו ניצחון יוקרתי.

נ.ב  

חושבים שרק אני מאמין שמכבי יכולה לנצח מספר 3? מה עם ה-6000 אוהדים שטסו בשנה שעברה למילנו נגד צסק"א בחצי גמר? מה עם ה-10,000 שהיו בגמר נגד ריאל? אבל כל זה לא יעזור, אם השחקנים לא יאמינו בעצמם ואחד בשני.

Bless

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי