Sport1 Banner

לבוראל ניצחה את בארסה והתקרבה לארח בהצלבה

מייק ג'יימס עולה לעוד שתיים
מייק ג'יימס עולה לעוד שתיים | צילום: AFP

בורוסיס (22 נקודות) הצטיין. ברצלונה צנחה ל-6:6 ומקומה בשלב הבא בספק

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בשלב הטופ 16 של היורוליג נפתח עם ניצחון גדול של לאבורל קוצ'ה 71:75 על ברצלונה בדרבי הקטן של ספרד, שהשלים עבורה ניצחון שני של הקטאלונים בשלב זה וקירב אותה מאוד לא רק להעפלה לשלב ההצלבה, אלא גם להחזיק בביתיות בשלב הזה, עם מאזן 4:8 במקום השני.

 

מנגד, בארסה הסתבכה קשות עם ההפסד, שהוריד אותה למאזן 6:6, והיא עשויה למצוא את עצמה מחוץ לארבע הראשונות בבית בסיום המחזור, שני מחזורים לסיום השלב. יחד עם זאת, שני המשחקים שנותרו לה אינם קשים במיוחד ואם היא לא תפשל בהם היא כן תעפיל, למרות שכנראה זה יהיה ללא יתרון הביתיות. הקטאלונים יתארחו בשבוע הבא אצל האחרונה בבית, ז'לגיריס קובנה, שכבר איבדה כל סיכוי להעפיל, ובמחזור האחרון יארחו את באמברג הלא מאיימת.

 

 

הרבע הראשון במשחק עוד היה צמוד והסתיים ב-15:16 לזכות ברצלונה, אך המארחים, בראשותו של מצטיין המשחק יאניס בורוסיס, שקלע 22 נקודות, טסו ל-33:40 במחצית ו-45:56 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון בארסה, בראשותו של תומאס סאטורנסקי (20 נקודות) צימקה את התוצאה אך לא הצליחה להשוות אותה או לעלות ליתרון, וכאמור הפסידה בסיום.

 

מלבד בורוסיס, גם מייק ג'יימס (14 נקודות, 5 אסיסטים) בלט בשורות המנצחים, כמו גם אדם האנגה (11 נקודות, 7 ריבאונדים) וקים טילי (10 נקודות, 6 ריבאונדים). חוץ מסאטורנסקי ניתן לציין בצד המפסיד רק את אלכס אברינס (18 נקודות) ואנטה טומיץ' (10 נקודות). ג'סטין דולמן נעצר על 4 נקודות בודדות, כמו גם ג'ואל דורסי שנמחץ לחלוטין על ידי בורוסיס מתחת לסלים.

 

ניצחון משכנע. האנגה מבטל את קרלוס ארויו בדרך לעוד שתי נקודות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי