Sport1 Banner

גוראן דראגיץ' ומריאנוביץ' בספק ליורובאסקט

דראגיץ'. לפחות אחיו יופיע?
דראגיץ'. לפחות אחיו יופיע? | צילום: Gettyimages

הגארד הסלובני והענק הסרבי צפויים להיעדר מאליפות אירופה הקרובה

(גודל טקסט)

בדרך כלל, באליפויות אירופה שנערכות שנה לפני אולימפיאדה, נרשמת התייצבות כמעט מלאה של כוכבי ה-NBA והיורוליג. אז טוני פארקר, דירק נוביצקי, ואסיליס ספאנוליס ועוד יכדררו ביורובאסקט בעוד חודש וחצי, אבל הבוקר (שלישי) התקצרה כנראה הרשימה בעוד שני שחקנים.

 

גוראן דראגיץ', שחקנה של מיאמי היט ואחד הכוכבים הגדולים של האליפות הקודמת, לא צפוי לחזק את סלובניה הקיץ. הגארד, שעבר במהלך העונה לפלורידה מפיניקס, נפגש עם נשיא ההיט פאט ריילי, שככל הנראה המליץ לו לנוח לקראת עונתו המלאה הראשונה במדי הקבוצה. אגב, אחיו הצעיר יותר, זוראן, נשלח אתמול בטרייד לבוסטון והוא דווקא כן עשוי להופיע באליפות שתיפתח בספטמבר.

 

 

שחקן מסקרן נוסף שכנראה ייעדר מהטורניר הוא בובאן מריאנוביץ', הסנטר החדש של סן אנטוניו. הסרבי שיחק פצוע בגמר הליגה המקומית במדי הכוכב האדום בלגרד וכנראה עדיין לא החלים. מריאנוביץ' עבר לאחרונה בדיקות רפואיות על ידי הספרס, שביקשו מההתאחדות הסרבית להעניק לו מנוחה של בין 6 ל-8 שבועות.

 

סשה דג'ורדג'ביץ', מאמן סרביה, מאוד לא מרוצה מההתפתחויות, ולפחות מבחינתו, השחקן יצטרך להופיע כרגיל למחנה האימונים של הנבחרת. אגב, סגנית אלופת העולם תגיע בעוד כחודש לצמד משחקי הכנה נגד ישראל ביד אליהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי