Sport1 Banner

מכבי תל אביב ממריאה, קטש: "צריך משחקים כמעט מושלמים"

play
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב | GettyImages, Sonia Canada
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4 07:37

מכבי תל אביב יצאה לצמד המשחקים נגד מונאקו בפלייאוף. המאמן: "יש להם את הגארדים הדומיננטיים באירופה, נצטרך להגביל אותם"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה היום (שני) לשדה התעופה בן גוריון לקראת ההמראה לצמד משחקי החוץ נגד מונאקו בפלייאוף של היורוליג. הצהובים ישחקו נגד הקבוצה מהנסיכות מחר ובחמישי, ולאחר מכן ייארחו שני משחקי בית (אם יהיה צורך בשניהם). אם הסדרה תגיע למצב של 2:2, מונאקו תארח את המשחק המכריע.

מכבי תל אביב הגיעה לסדרת רבע הגמר אחרי שסיימה במקום החמישי, אחד מתחת מונאקו. הצהובים הרשימו עם מאזן 2:15 ביד אליהו ומקווים שניצחון חוץ אחד לפחות בשבוע הקרוב, יסמן להם את הדרך להשתתפות ראשונה בפיינל פור מאז 2014. באותה פעם הם גם זכו.

משחקי הסדרה

משחק 1: מונאקו – מכבי תל אביב | 25 באפריל, 21:15
משחק 2: מונאקו – מכבי תל אביב | 27 באפריל, 21:15
משחק 3: מכבי תל אביב – מונאקו | 2 במאי, 21:05

אם יהיה צורך:

משחק 4: מכבי תל אביב – מונאקו | 4 במאי, 21:05
משחק 5: מונאקו – מכבי תל אביב | 9 או 10 במאי

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
"צריך ללכת משחק-משחק, אפילו רבע רבע ולהיות מרוכזים בכל מהלך". קטש | מאור אלקסלסי

לורנזו בראון: "יהיה מדהים להחזיר את גביע אירופה לתל אביב"
"כבר מזמן לא עושים לי הנחות כי אני עודד קטש"
ווייד בולדווין בריאיון: "המטרה היא לזכות בטרבל בכל עונה"

המאמן עודד קטש אמר בשדה התעופה: "אנחנו מרגישים מוכנים ובריאים כמה שאפשר. הולך להיות מצ'-אפ מאוד קשה במגרש מאוד ביתי. מונאקו קבוצה עם הרבה מאוד יכולות פיזיות. היא קבוצת הריבאונד הטובה ביורוליג יש לה את הגארדים הכי דומיננטיים במפעל. זה מצריך מאיתנו לעשות משחקים כמעט מושלמים".

קטש הוסיף: "שני המשחקים נגדם בעונה הסדירה לא היו קלים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אי אפשר לעצור את הגארדים שלהם לגמרי – צריך להגביל אותם ולשחק על אחוזים, להכריח אותם לזריקות קשות. אי אפשר לחשוב קדימה יותר מדי, על משחקים 3-4 בישראל. צריך ללכת משחק-משחק, אפילו רבע-רבע ולהיות מרוכזים בכל מהלך".

ג'ייק כהן: "יהיה כיף, שבועיים מהנים של כדורסל. זה אתגר גדול והזדמנות גדולה. מונאקו קבוצה מאוד מסוכנת בהתקפה, עם גארדים חזקים וריבאונד התקפה. אנחנו מרוכזים בלהגביל אותה בדברים האלה. הפוקוס שלנו הוא רק על מספר 1, אני לא אוהב להסתכל על התמונה הגדולה בפלייאוף. זה לא בריא".

ג'ון דיברתולומאו: "עבדנו קשה כדי להיות במקום הזה, מצפה לנו אתגר קשה. יש להם שלושה גארדים מהטובים ביורוליג ונצטרך לעזור אחד לשני, העבודה שלנו היא להקשות עליהם כמה שיותר. התקפית יש לנו את הקצב שלנו וננסה לנצל מיס-מצ'ים לטובתנו, אבל הכול צריך להתחיל בהגנה".

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי