Sport1 Banner

בלי דוסון: מכבי ראשל"צ נוצחה בלה מאן 80:72

הפסד רביעי רצוף לראשלצ באירופה
הפסד רביעי רצוף לראשלצ באירופה | צילום: אתר פיב"א

האלופה במאזן 4:2 בליגת האלופות. ביורופקאפ: ניצחון 83:92 להרצליה

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ ספגה הפסד רביעי רצוף בליגת האלופות של פיב"א, 80:72 בצרפת ללה מאן. ללא שון דוסון הפצוע ירדו שחקניו של אריק שיבק למאזן של 4:2 ונותרו במקום השישי בבית.

 

קלעו לראשל"צ: ג'אבון מקריי 17 נקודות (11 ריבאונדים), פטריק ריצ'רד 13, צ'ארלס תומאס 11, עידן זלמנסון 10, נמרוד לוי 8, אלישי כדיר 5, אבי בן שימול 5, ניצן חנוכי 3.

 

 

הצרפתים פתחו חזק והוליכו ברוב שלבי המשחק בפער דו ספרתי. מה ששיבק יוכל לקחת מהמשחק הזה הן הדקות הטובות של הצעיר לוי שגם הוסיף שלושה ריבאונדים ואסיסט ואחראי לצמצום הפער. במחזור הבא תארח ראשל"צ את חימיק האוקראינית.

 

הרצליה עשויה לעלות מהמקום הראשון

בני הרצליה, כשכבר הבטיחה את עלייתה לשלב השני של היורופ קאפ (של פיב"א), ניצחה במשחק לפרוטוקול 83:92 את סטיאווה בוקרשט ברומניה. הקבוצה של מיקי גורקה סיימה במאזן של 2:4 ובמקום השני את הבית שלה. .

 

קלעו לבני הרצליה: אדום ג'קו 19 נקודות (11 ריבאונדים), אור לאומי 18, ג'ף אדריאן 14 (10 ריבאונדים), טוריאן גרין 14 (8 אסיסטים), סטיבן דניס 10, חליל קנסביץ' 7, תום מעיין 7, ודי. ג'יי שארפ 3.

 

גורקה. הביא כרטיס לשלב הבא (דני מרון)

 

הרצליה, שהצליחה להתעלות גם ללא כארם משעור ודני רובין הפצועים, תשחק בשלב השני בבית בן ארבע קבוצות שעשוי לכלול את נאנטר הצרפתית ואפואל ניקוסיה הקפריסאית.

 

עוד באותו נושא: ג''ף אדדריאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי