Sport1 Banner

נגיעה מאליפות: ריאל ניצחה את בברצלונה

ריאל רחוקה ניצחון מאליפות
ריאל רחוקה ניצחון מאליפות | צילום: Gettyimages

יול קלע 21 ורודי 18 בניצחון 74:91 על הקטלונים, הלבנים עלו ל-1:2 בסדרה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד בדרך לאליפות נוספת. הבלאנקוס ניצחו 74:91 את ברצלונה במשחק השלישי בגמר הפלייאוף הספרדי ועלו ל-1:2 בסדרה. גם המשחק הבא ייערך בעיר הבירה וחגיגה ביתית נוספת בקלאסיקו תסדר לפאבלו לאסו ושחקניו זכיה מספר 33 בתולדות המועדון.

 

הקבוצות הגיעו במצב של שוויון לאחר שני משחקים. לאחר ניצחון בשניה האחרונה של ברצלונה במשחק הראשון, הקבוצה של פאבלו לאסו הצליחה לגנוב את הביתיות במפגש השני עם 70:90 גדול על הקטאלונים – הצהרת כוונות רצינית, לפני שהסדרה נמשכה באותו מומנטום.

 

 

מי שכיכב בניצחון המוחץ הקודם של הבלאנקוס היה גוסטבו איון, שהפעם נבלם יחסית על 12 נקודות ו-5 ריבאונדים. אלא ששחקני הקו האחורי סיפקו את הסחורה בגדול. הבלאנקוס פתחו חזק ועד להפסקה כבר הובילו בפער של 13 נקודות. 

 

המומנטום נמשך גם בחזרה מחדרי ההלבשה ולבארסה פשוט לא היו פתרונות ליד הלוהטת של שחקני המארחת, שקלעו ב-40 אחוזים מעבר לקשת. רודי פרננדס אמנם פגע רק 2 מ-9 מהשלוש בדרך ל-18 נקודות אישיות, אבל סרחיו יול המצוין סיים עם 21 נקודות ו-27 בעמודת המדד. ג'ייסי קארול נפצע כבר בשלב מוקדם. 

 

מהעבר השני, אנטה טומיץ' היה ספק הנקודות העיקרי של בארסה עם 18. ג'סטין דולמן הוסיף 17, תומאס סטוראנסקי סיפק 10 וחואן קרלוס נבארו המנוסה סיים עם 6 נקודות בלבד ב-2 מ-7 מהשדה. ניצחון נוסף, כאמור, יסדר לבלאנקוס עוד אליפות.

עוד באותו נושא: פאבלו לאסו, קלאסיקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי