Sport1 Banner

ירושלים בלובליאנה, שון ג'ונס הפצוע בספק

בספק. ג'ונס
בספק. ג'ונס |

האדומים רוצים להתאושש מההפסד בגלבוע. נהריה אצל נימברוק, הרצליה - פריבידזה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה להתאושש מחר (21:00) מההפסד המביך שנחלה במחזור האחרון בליגת לגלבוע גליל, כשתפגוש בסלובניה את אולימפיה לובליאנה במסגרת הסיבוב השלישי של היורוקאפ.

 

שחקניו של סימונה פיאניג'אני מגיעים למשחק לאחר ניצחון חוץ מרשים בזירה האירופאית על וולנסיה, הם ירצו לנצח את היריבה שכבר הפסידה בשני המשחקים אותם קיימה במפעל האירופאי השני בחשיבותו. הכוכב של הסלובנים הוא הגארד ברנדון ג'פרסון.

 

 

לובליאנה נחשבת לחלשה בבית, ובבירה מודעים לכך שניצחון יבטיח להם כמעט סופית את העלייה לשלב הבא בבית בו ארבע מחמש הקבוצות יעלו. "מדובר במשחק מפתח", התייחס לכך הקפטן יותם הלפרין. "אנחנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים להעפיל לסיבוב הבא. אנחנו לא צריכים לחשוב על הסיבוב הבא אלא איך לנצח את המשחק". הסנטר המחליף שון ג'ונס פצוע והוא בספק למשחק.

 

חושבים איך לנצח את המשחק. הלפרין (אודי ציטיאט)

 

נהריה בצ'כיה, הרצליה מחפשת ניצחון

ירושלים לא תהיה הקבוצה הישראלית היחידה שתשחק. עירוני נהריה, שהפסידה את המשחק הראשון שלה בליגת האלופות של פיב"א בבית לבאנביט, יצאה לצ'כיה שם היא תפגוש את נימברוק (19:00). את האלופה הצ'כית מאמן מזה שנים רבות המאמן הישראלי ננו גינזבורג, ומהסגל שלה ייעדר אקס אשדוד ונס ציונה הסנטר דיימון סימפסון.

 

בני הרצליה, שהפסידה בהארכה במשחק הראשון שלה בגביע היורופקאפ לאקדמיק סופיה, תארח את פריבידזה הסלובקית (19:00). בשבוע שעבר ניצחו הסלובקים את סטיאווה בוקרשט 69:78, כשהבולטים בשורותיה הם הגארד אנדראה ג'ונס והסנטר הסרבי רסטקו דרמיצ'יאן.

עוד באותו נושא: לובליאנה, נימברוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי