Sport1 Banner

יו"ר הביקורת התפטר: שרף כינה אותי מושחת

רמז שסגל נקנה לכאורה
רמז שסגל נקנה לכאורה |

מעוזיה סגל יורה: "בושה, הטעו אותי והושמצתי. הלוי לא יצא להגנתי"

(גודל טקסט)

טלטלה באיגוד הכדורסל. הפעיל החברתי והפוליטי מעוזיה סגל הודיע על התפטרותו מתפקיד יו"ר ועדת הביקורת של האיגוד, תוך כדי שהוא מפנה האשמות קשות כלפי חברי סיעת "עוז" וגם כלפי יו"ר האיגוד עמירם הלוי, שטענתו לא יצא להגנתו אל מול מתקפה של חברי הסיעה.

 

במכתב ששלח סגל להלוי, הוא מלין המתקפות שספג מחברי סיעת העוז הבכירים, צביקה שרף וצביקה ליבר. סגל טוען כי במייל ששלח שרף ב-28.3 הוא כינה אותו ואת מבקר הפנים "צדיקים", ורמז כי הם אלו נקנו לכאורה על מנת שלא יקבלו את בקשתה של סיעת "עוז" לדחות את הבחירות באיגוד. לטענתו של סגל ליבר הגדיל לעשות כאשר הטיח בהם שהם "בושה וחרפה" ו-"גם בהם צריך לטפל ויעופו כמה שיותר מהר".

 

 

הטחות הדדיות בינו לבין סגל. צבי ליבר (מנהלת הליגה)

 

בהמשך, מתח סגל ביקורת על ההחלטה שלא להפיץ את הדו"ח בעניין הפועל תל אביב נשים, על מנת "שלא ישמש כלי בתקופת הבחירות". כידוע, הקבוצה הייתה במשך שנים תחת בעלותו של אחד הבכירים בסיעה, שאול אייזבנרג, ואף שהדבר אינו מוזכר במכתב לכל מי שמצוי בעניינים ברור כי סגל רומז לשיקולים לא ענייניים שעומדים מאחורי ההחלטה.

 

סגל זועם על כך שהוא התבקש על ידי היועצת המשפטית להפיץ הדו"ח כטיוטה ולא כעותק רשמי, וזאת על מנת להימנע מתביעת דיבה, אולם למעשה היועצת כביכול הטעתה אותו, שכן וועדת הביקורת ומבקר הפנים נהנים מהגנה מתביעות דיבה על פי חוק. על כן, לטענתו של סגל, הוא נדרש לעשות עבודה מיותרת, ועל כן הוא גם הטיח בהלוי כי בקשתו אליו מיותרת.

 

מקווה שסגל יחזור בו. עמירם הלוי (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

סגל הבהיר שהשימושים הללו לא מקובלים עליו בלשון המעטה, והוא ביקש להגיב לטענותיו של ליבר במילותיו שלו: "בושה וחרפה". סגל הסביר כי הוא החליט להתפטר מתפקידו בשל העובדה שההאשמות הקשות נגדו נשלחו לפני כיומיים, אולם עמירם הלוי לא יצא להגנתו. לסיום, הדגיש סגל כי כל פעילותו באיגוד נעשתה בהתנדבות ומעולם הוא לא קיבל עליה תגובה.

 

במכתב ששלח לחברי הנהלת האיגוד, הלוי הגיב להתפטרות: "מאחר ואני בטוח ביושרו והגינותו של מעוזיה, שמילא תפקידו בצורה מעוררת כבוד למרות קשיים לא מעטים בתקופה זו, פניתי אליו לחזור בו מהתפטרותו ואני מקווה שייענה לפנייתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי