Sport1 Banner

"מחפשים ניצחון שני באירופה", מכבי ראשון לציון דרוכה למפגש עם אנדורה

גודס
גודס | דני מרון

הכתומים, שניצחו לראשונה ביורוקאפ בשבוע שעבר, רוצים להמשיך את המומנטום החיובי של המשחקים האחרונים ולגבור על היריבה מספרד מול הקהל הביתי. המילטון יהיה האיש המרכזי של הישראלים לאחר שנבחר למצטיין המחזור

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון תארח הערב (שלישי, 19:30) את אנדורה הספרדית במסגרת המחזור הרביעי ביורוקאפ, כשהקבוצה של גיא גודס שמה לה מטרה ברורה – להמשיך את הכושר הטוב שהיא נמצאת בו במשחקים האחרונים, ולהשיג ניצחון שני ברציפות במפעל האירופי.

הכתומים פתחו את העונה האירופית שלהם ברגל שמאל, כשרשמו שני הפסדים רצופים במשחקי הפתיחה, הראשון נגד פרומיטאס פטראס ולאחר מכן לוירטוס בולוניה. הקבוצה של גודס התאוששה לאחר מכן עם ניצחון יוקרתי נגד מונאקו בשבוע שעבר, ובתוספת שני ניצחונות רצופים בליגת העל, המשחק הערב יהיה מבחן אמיתי עבור מכבי ראשל"צ.

"סיימנו שבוע משחקים מוצלח עם שני ניצחונות, ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי עם ניצחון שני ברציפות גם באירופה" סיפר גודס לקראת המפגש נגד אנדורה. המאמן בונה על היכולת הטובה של הרכז אכלס המילטון, שנבחר לשחקן המצטיין של המחזור השלישי ביורוקאפ לאחר שהעמיד שורה סטטיסטית מרשימה במיוחד נגד הצרפתים – 22 נקודות, 8 אסיסטים, 10/10 מהקו ו-38 נקודות מדד.

המילטון. השחקן החשוב ביותר של מכבי ראשון לציון העונה (עדי אבישי)
המילטון. השחקן החשוב ביותר של מכבי ראשון לציון העונה (עדי אבישי)

היריבה הספרדית, שמגיעה היום ל"בית מכבי" עם מאזן דומה ליריבתה, נמצאת במצב רוח טוב לאחר שגברה עם בורגוס במשחק הליגה האחרון בספרד, ובכך קטעה רצף של שני הפסדים קודמים. אנדורה ידועה במיוחד במשחק ההתקפה שלה ובמיוחד בקליעות מחוץ לקשת (40.2%).

השחקן הבולט ביותר של הספרדים הוא הרכז קלבין האנה הסנגלי, שמחזיק בממוצע של 9.3 נקודות למשחק ביורוקאפ ומוסר 5.3 אסיסטים. בנוסף, הסנטר מוסא דייאן (2.13 מטרים), ששיחק בעברו בברצלונה, עלול לעשות הרבה בעיות לקבוצה הישראלית. נתון שיכול לסייע לראשל"צ הוא ממוצע איבודי הכדור של אנדורה למשחק, העומד על 17.7 כדורים.

גיא גודס.
גיא גודס. "מחפשים ניצחון שני באירופה" (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: יורוקאפ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי