Sport1 Banner

כפ"ס פתחה עונה: "אין ספק שצפויה לנו חגיגה"

כפס. רוצים ללכת חזק גם באירופה
כפס. רוצים ללכת חזק גם באירופה | צילום: באדיבות הפועל כפ"ס

היו"ר חשף: הנשים והגברים יארחו יריבות מאירופה באותו ערב בחודש הבא

(גודל טקסט)

מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא פתח היום (רביעי) באופן רשמי את העונה, במסיבת העיתונאים המסורתית בלשכת ראש העיר, כאשר המטרות לעונת המשחקים שתפתח בשבוע הבא מאוד ברורות גם לדאבליסטית הנשים וגם לקבוצת הגברים – אליפות, גביע המדינה והתקדמות בגביע האירופי.

 

יו"ר המועדון גרי אברמוביץ חשף שב-18 בנובמבר יזכו אוהדי כפר סבא לערב אירופי כפול, כאשר גם קבוצת הנשים וגם קבוצת הגברים יארחו יריבות מאירופה במסגרת הסיבוב השני של גביע האתגר האירופי ויחנכו יחד את אולם "אריק איינשטיין" שנבנה בשכונה הירוקה בעיר. "קיבלנו אישור מיוחד של יושב ראש האיגוד האירופי, שבניגוד לכל מה שמקובל אישר לקיים מפגש אירופי כפול לנשים ולגברים באותו אולם בערב אחד", אמר אברמוביץ, "אין ספק שצפויה לנו חגיגה".

 

 

ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו ניצל את ההזדמנות להודות לקבוצת הנשים על ההנאה הרבה שהסבו לו, כאשר זכו בשנה שעברה בשני התארים: "אני מאוד אוהב ספורט ושמח ללוות אתכם. אני מקווה שהעונה הנשים יצליחו לשמור על התארים ושגם קבוצת הגברים תעשה צעד נוסף בהתקדמות ותזכה באליפות. כדורעף בכפר סבא הוא ספורט מאוד פופולארי, לאחרונה בתי בת התשע הצטרפה למועדון ואני שומע מקרוב עד כמה הכדורעף הוא ספורט נחשב בקרב חברותיה".

 

המטרות של ראש העיר מסתדרות עם הכוונות של הקפטנים והמאמנים. קפטן הגברים סבסטיאן דבש: "המטרה שלנו היא להתקדם ולזכות השנה גם באליפות וגם בגביע המדינה". רעייתו, גלית דבש, קפטן קבוצת הנשים: "כמובן שאנחנו רוצות לשמור על ההישגים בארץ, אבל חשוב מאד שנתקדם גם באירופה ושנגיע לרמות הגבוהות".

 

בנות כפ"ס. בדרך לדאבל נוסף? (באדיבות הפועל כפ"ס)

עוד באותו נושא: יהודה בן חמו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי