Sport1 Banner

ביטוח נגד קורונה: מארגני "ווימבלדון" יפוצו ב-141 מיליון דולר

נובאק ג'וקוביץ' רוג'ר פדרר
נובאק ג'וקוביץ' רוג'ר פדרר | Getty Images

לאחר שנודע כי הגרנד סלאם היוקרתי של עולם הטניס בוטל ולא ייערך ב-2020, מסתבר כי מזה 17 שנה הם משלמים כל שנה שני מיליון ליש"ט כדי לבטח את עצמם נגד מגפות. עכשיו הגיע זמנם לקבל תמורה לאגרה

(גודל טקסט)

בזמן שאין שום ענף ספורט או מפעל שיכול להתחמק מהפסדים כלכליים עצומים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשבתת העולם ומשחקי הספורט בפרט, יש מפעל אחד שבכל זאת יעשיר את חשבון הבנק. מארגני טורניר הגרנד סלאם הוותיק בעולם בעולם, "ווימבלדון" שבלית ברירה הודיעו על ביטול המשחקים שאמורים היו לצאת לדרך ביוני, יפוצו בכ-141 מיליון דולר בעקבות ביטול התחרות.

זו הייתה הפעם הראשונה שהוכרז כי המשחקים בווימבלדון לא ייערכו מאז מלחמת העולם השנייה, אבל מסתבר כי על אף הסיכוי הקלוש שיש גם שיגידו אפסי, מארגני התחרות החליטו לבטח את עצמם במקרה של ביטול מכל סיבה שהיא ועל כן יפוצו כעת בסכום של למעלה מ-100 מיליון ליש"ט. זו גם כנראה הסיבה שהתחרות בוטלה ולא נדחתה להמשך השנה, בניגוד לרולאן גארוס שבתקווה ייערך בספטמבר ואז גם תתקיים עונת החימר אם הדבר יתאפשר.

בשנת 2003, לפני 17 שנה, עוד התפשט במהירות נגיף "סארס", ועל כן החליטו ראשי ווימבלדון לבטח את התחרות והם שילמו שני מיליון ליש"ט כל שנה. כעת, בשנת 2020, זה השתלם להם ובגדול מאחר שבביטוח שנעשה הוכנס סעיף לביטוח במקרים של וירוסים ומגיפות עולמיות. נציין כי ב-2019 וב-2018 הרוויחו מארגני התחרות כ-250 מיליון ליש"ט (כ-300 מיליון דולר), כך שהביטוח בהחלט מגן עליהם באופן כמעט מקסימלי במקרה זה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי