Sport1 Banner

ויקטוריה אזרנקה נאלצה לפרוש מאליפות ארה"ב

ויקטוריה אזרנקה
ויקטוריה אזרנקה | Gettyimages

הטניסאית מבלארוס תחמיץ את התחרות בניו יורק שנה שנייה ברציפות, הפעם בעקבות מאבק משמורת על בנה הצעיר: "לא מוכנה להשאיר אותו בקליפורניה"

(גודל טקסט)

 לאחר שהחמיצה את אליפות ארה"ב הפתוחה בשנה שעברה בשל הריונה, ויקטוריה אזרנקה הודיעה כי גם השנה לא תשתתף בטורניר הגראנד סלאם האחרון של העונה, הפעם בשל מאבק משמורת על בנה.

הבלארוסית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, ילדה את בנה לאו בחודש דצמבר שעבר וחזרה להתחרות בסבב לאחר כחצי שנה. אזרנקה נפרדה
מבן זוגה ואב בנה בחודש שעבר, וכיוון שעוד לא הוסדר עניין המשמורת, התריעה בשבוע שעבר כי ייתכן ולא תוכל לטוס איתו מביתם בקליפורניה לניו
יורק, שם מתקיימת אליפות ארה"ב.

"לצערי אני לא אוכל להתחרות השנה באליפות ארה"ב הפתוחה בשל עניין משפחתי אותו אני מנסה לפתור", אמרה אזרנקה, שהגיעה לגמר בניו יורק ב-2012 וב-2013. "למרות שאני מאוד אתגעגע להיות בניו יורק ולשחק באחד מהטורנירים האהובים עליי, בו נהניתי מכמה מהרגעים הגדולים בקריירה שלי, אני כבר מצפה לחזור בשנה הבאה".


אזרנקה. "מצפה לחזור בשנה הבאה" (Gettyimages)

אזרנקה הסבירה בשבוע שעבר כי היא לא מוכנה להתפשר ולהשאיר את בנה מאחור. "אף הורה לא צריך למצוא את עצמו בסיטואציה בו הוא מחליט בין ילדו לקריירה שלו", כתבה אזרנקה בפייסבוק. "במצב הנוכחי, עד שיוסדר ההליך החוקי, הדרך היחידה בה אוכל להשתתף באליפות ארה"ב היא אם אשאיר את לאו בקליפורניה, משהו שאני לא מוכנה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי