Sport1 Banner

ישראל הפסידה לבולגריה, תשחק נגד אסטוניה

דניז חזניוק. תנסה שוב מול אסטוניה
דניז חזניוק. תנסה שוב מול אסטוניה | צילום: אתר איגוד הטניס

פדרציה: הנבחרת הפסידה 2:1, תנסה לתקן מול האסטוניות

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בטניס פתחה הערב (רביעי) את הופעותיה במסגרת הבית האירופיאפריקאי מספר 1 במפגש נגד נבחרת בולגריה. דניס חזניוק נכנעה לוויקטוריה טומובה. יוליה גלושקו איזנה ל-1:1. מאוחר יותר המפגש הוכרע לטובת הבולגריות בזכות ניצחון בזוגות.

למשחק הראשון עלתה המחבט מספר 2 של הנבחרת, דניז חזניוק המדורגת 249 בעולם, והפסידה לוויקטוריה טומובה המדורגת 99 מקומות מעליה. חזניוק חזרה רק לאחרונה לסגל הנבחרת, וזאת הרבה עקב חוסר הרלוונטיות של שחר פאר הפצועה. כזכור השתיים רבו בעבר לאחר שחזניוק התבטאה נגד מקצוענותה של פאר, ומאז לא זומנה הטניסאית הצעירה והמבטיחה. כעת לאחר שחוותה תקופה טובה לאחרונה, זימנה אותה הקפטנית ציפי אובזילר, וחזניוק בת ה-22 תנסה להותיר חותם בטורניר שיתקיים באסטוניה מהיום ועד ליום שבת.

הבולגריה פתחה חזק ושברה פעמיים בדרך ליתרון 0:4 מהיר, חזניוק לא ויתרה ושברה חזרה ל-4:3 אלא שטומובה שמרה על קור רוח ולקחה את המערכה הראשונה 4:6. במערכה השניה התעלתה הישראלית הצעירה, והצליחה בקור רוח מרשים לנצח 5:7 ולכפות מערכה שלישית. בסט המכריע כבר לא הצליחה לעמוד בקצב, והעייפות ממשחק ארוך שלקח יותר משעתיים וחצי השפיעה. זה נגמר 2:6 לטומובה וניצחון במשחק כולו. 

יוליה גלושקו שעלתה מיד לאחר המשחק הראשון איזנה את מאזן המשחקים כשגברה 3:6, 5:7 על אליטסה קוסטובה. אחרי 3:6 חלק, הבולגריה חזרה ל-5:5 אך גלושקו המדורגת 142 בעולם הצליחה להשלים את המשימה ואיזנה ל-1:1 במניין המשחקים לפני שגלושקו וקורלצקי הפסידו בזוגות.

עוד באותו נושא: גביע הפדרציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי