Sport1 Banner

פדרר עבר את הסינדרלה, גם ג'וקוביץ' בסיבוב ה-3

נהנה מכל רגע. פדרר
נהנה מכל רגע. פדרר | צילום: gettyimages

ווימבלדון: הפנומן סיים את מסע הקסם של המדורג 772 בעולם. ברדיך בשלב הבא

(גודל טקסט)

הגשם הטורדני אמנם המשיך להפריע, אבל בווימבלדון חזרו לשחק טניס, כאשר מזג האוויר הבעייתי הוביל לכך שבמהלך היום השלישי נערכו משחקים הן במסגרת הסיבוב הראשון והן במסגרת הסיבוב השני. 

במוקד עמד משחקו של רוג'ר פדרר מול סנסציית הטורניר, המדורג 772 בעולם מרכוס וויליס. סיפור הסינדרלה של הבריטי הגיע לסיומו באופן לא מפתיע, כאשר הפנומן השווייצרי עלה לסיבוב השלישי אחרי 0:6, 3:6, 4:6. היריב הבא של אלוף הטורניר 7 פעמים בעבר יהיה המנצח במפגש בין אלכסנדר דולגופולוב לדניאל אבנס.


וויליס, עשה חיים במגרש המרכזי (gettyimages)

עוד לפני פדרר, האלוף המכהן, המדורג 1 בעולם נובאק ג'וקוביץ', השיג אף הוא את הכרטיס לסיבוב השלישי. הסרבי הנפלא עבר את אדריאן מנארינו הצרפתי עם 4:6, 3:6, 6:7 ויפגוש את המנצח במפגש בין תומאש בלוצ'י לסם קוורי. 

משחקים בולטים נוספים בטורניר הגברים: תומאש ברדיך – איבן דודיג 1:3 (הצ'כי עלה לסיבוב השני), ברנרד טומיץ' – פרננדו ורדאסקו 2:3 (האוסטרלי עלה לסיבוב השני), דומיניק ת'ים – פלוריאן מאייר 0:3 (האוסטרי עלה לסיבוב השני)

אצל הנשים, אגניישקה רדוואנסקה הייתה הבכירה ביותר לעלות על הדשא. המדורגת 3 בטורניר הביסה 2:6, 1:6 את קטרינה קוזלובה והעפילה לסיבוב השני. גם פטרה קביטובה, המדורגת 10, תהיה בשלב הבא אחרי 0:6, 4:6 על סוראנה קריסטאה.


לא הזיע יותר מדי. ג'וקוביץ' (gettyimages)

עוד באותו נושא: ג'וקוביץ', ווימבלדון, פדרר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי