Sport1 Banner

נדאל יתמודד מול מונפיס בגמר טורניר מונטה קרלו

נדאל
נדאל | צילום: GettyImages

הספרדי גבר בשלוש מערכות על מארי, הצרפתי טייל בדרבי המקומי מול ג'ו-ווילפריד צונגה

(גודל טקסט)

חצי גמר טורניר מונטה קרלו בטניס נפתח עם ניצחון של רפאל נדאל בשלוש מערכות על אנדי מארי וננעל עם טיול של גאל מונפיס על חשבון ג'ו-ווילפריד צונגה.

 

רפאל נדאל – אנדי מארי 6:2, 4:6, 2:6 

במפגש ה-23 אי פעם ביניהם, השור ממאיורקה הגדיל את מאזנו ל-6:17 בדרך לגמר נוסף במונטה קרלו. גם בפעמיים הקודמות שהם נפגשו בחצי הגמר ניצח הספרדי (2009 ו-2011), שזכה בטורניר שמונה פעמים והגיע 11 פעמים ב-12 השנים האחרונות לשלב ארבעת האחרונים.

 

מארי אמנם פתח טוב יותר וניצח 2:6 במערכה הראשונה, אבל נדאל העלה הילוך והחל לנצל את יתרונו על החימר עם משחק לחימה והתשה. מארי איבד את קור רוחו, החל בעיקר להתלונן ועל אף פייט במערכה השלישית הפסיד ונפרד מהקהל במונטה קרלו.

 

מארי ונדאל, שוב הסתיים באותה צורה (GettyImages)

 

ג'ו ווילפריד צונגה – גאל מונפיס 6:1, 6:3

לראשונה מאז 1988 שני נציגים צרפתיים הגיעו לחצי הגמר, לשמחת הקהל המקומי. זה היה המפגש השביעי אי פעם בין השניים (3:4 לצונגה בניצחונות), אך הראשון על חימר. ושם התברר שמונפיס נחוש וכשיר יותר כדי להתמודד על הזכות להיות הצרפתי הראשון שזוכה בטורניר מאז סדריק פיולין ב-2000.

 

צונגה, שיחגוג 31 ביום ראשון, אמנם כבר רוג'ר פדרר האגדי ברבע הגמר, אבל גילה יריב שעדיין לא איבד מערכה בטורניר הנוכחי. גם הפעם. מונפיס דהר קדימה וסגר את המערכה הראשונה על 1:6 קליל. בשניה אמנם הוא התקשה מעט יותר, אבל לא יותר מדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי