Sport1 Banner

מארי גבר על דימיטרוב, גם דל פוטרו עלה לרבע

בין שמונה האחרונים. מארי
בין שמונה האחרונים. מארי | צילום: AFP

הארגנטינאי לראשונה מאז 2013 בין 8 האחרונים. נשים: סרינה בדרך לתואר

(גודל טקסט)

חואן מרטין דל פוטרו עלה לרבע גמר טורניר ארה"ב אחרי שיריבו דומיניק תים פרש במהלך המערכה השניה בשל פציעה במצב של 3:6, 2:3 לדל פוטרו.

 

תים מקבל טיפול. לא היה יכול להמשיך (AFP)

 

אחרי שנים רוויות פציעות, דל פוטרו חווה לאחרונה תנופה מסוימת. בטורניר בריו גבר על נובאק ג'וקוביץ' בסיבוב הראשון ונעצר רק בגמר על ידי אנדי מארי. כעת הארגנטינאי, שזכה בטורניר ארה"ב ב-2009, עלה לרבע גמר ראשון בגראנד סלאם מאז 2013.

 

 

דל פוטרו הוא השחקן החמישי שמבטיח את מקומו ברבע, והוא יפגוש את סטן וואוורינקה שגבר 4:6, 1:6, 7:6, 3:6 על אילייה מרצ'נקו. אם יגיע לחצי, הוא צפוי לפגוש שוב את אנדי מארי לו כאמור הפסיד בגמר במשחקים האולימפיים. הבריטי ניצח הלילה בקלילות 1:6, 2:6, 2:6 את גריגור דימיטרוב בדרך ל-8 האחרונים.

 

מנחם את יריבו. דל פוטרו ותים (AFP)

 

בסבב הנשים, המדורגת הראשונה בעולם סרינה וויליאמס ממשיכה במסע לעבר גראנד סלאם 23 והיא עשתה זאת הלילה עם 2:6, 3:6 על ירוסלב שבדובה. 

בסיבוב הבא תמתין לסרינה סימונה האלפ המדורגת חמישית בעולם, שהעיפה את הספרדיה סוארס נבארו 2:6 ו-5:7. בניגוד לסרינה, האחות ונוס וויליאמס סיימה את דרכה לאחר שנכנעה לקרולינה פלישקובה 6:4, 4:6, 6:7. פלישקובה הצ'כית, המדורגת עשירית, תפגוש את אנה קוניוך שהדהימה את אגניישקה רדוואנסקה וחלפה על פניה בזכות 4:6, 4:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי