Sport1 Banner

9 נשמות: רפא נדאל זכה בפעם ה-9 במונטה קרלו

נדאל
נדאל |

הספרדי ניצח 5:7, 7:5, 0:6 את גאל מונפיס וקטף את התואר על החימר הצרפתי

(גודל טקסט)

לאחר שנה קשה, כנראה שעונת 2016 מסתמנת כזו בה חזר רפאל נדאל לכושר שאיפיין אותו בשנות השיא. השור ממאיורקה גבר 5:7, 7:5, 0:6 על גאל מונפיס והניף גביע ראשון לשנת 2016 ותואר מאסטרס ראשון מאז 2014. זאת הייתה הזכיה התשיעית שלו על החימר של מונטה קרלו, בגמר ה-100 שלו בסבב.

לעומתו, מונפיס קיווה להיות הצרפתי הראשון שזוכה בטורניר מאז שנת 2000, אז הניף את התואר סדריק פיולין. הצרפתי ההפכפך, שהציג טניס משובח לאורך הטורניר ונישא על גבי האהדה של הקהל המקומי, נתן פייט לאורך רוב שלבי המשחק, אך איבד כמה נקודות קריטיות שעלו לו במשחק.

במערכה הראשונה שני השחקנים שמרו על ההגשות שלהם, עד שנדאל הצליח לשבור את המדורג 13 בעולם במשחקון ה-13 כדי לקחת את המערכה כולה. במערכה השניה מונפיס הצליח לשבור את הספרדי, לפני שזה הצליח לחזור ולהשוות ל-4:4. עם זאת, הצרפתי לא ויתר שבר בחזרה ועלה ליתרון 5:6. במשחקון הבא הוא שמר על ההגשה והצליח לקחת מערכה ראשונה בארבעה משחקים מול נדאל. 

ואז הגיעה הקריסה. נדאל ניצל את ירידת המתח אצל יריבו והתיש את מונפיס בדרך לפודיום. זה היה תואר המאסטרס ה-28 בו זוכה השור ממאיורקה – שווה למאזנו של נובאק ג'וקוביץ' בסבב.


מונפיס, איבד מערכה ראשונה בטורניר ואת התואר (gettyimages)


נדאל, חוזר לעצמו (gettyimages)

עוד באותו נושא: גאל מונפיס, טורניר המאסטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי