Sport1 Banner

כבר נגמר: דודי סלע הודח בסיבוב הראשון בווימבלדון

סלע. סיים את דרכו בטורניר
סלע. סיים את דרכו בטורניר | צילום: GettyImages

הישראלי הפסיד 2:6, 6:3, 6:4, 6:4 לדומיניק ת'יים וסיים את דרכו בטורניר

(גודל טקסט)

דודי סלע שהיה הנציג הישראלי היחיד בטורניר ווימבלדון, הודח היום (שני) כבר בסיבוב הראשון, אחרי שהפסיד 2:6, 6:3, 6:4, 6:4 לאוסטרי דומיניק ת'יים. 

בפתיחה סלע נראה נהדר וניצח את המערכה הראשונה בצורה משכנעת, אבל ככול שהמשחק התקדם המומנטום עבר לת'יים שהכתיב את הקצב, וניצח 1:3 במערכות. 

לסלע יהיו עכשיו שבועיים להתכונן לקראת מפגש הדייויס נגד נבחרת סלובניה. ת'יים שמדורג במקום ה-32 בטורניר רשם ניצחון ראשון על הדשא של לונדון. 

ת'יים. ניצחון ראשון בווימבלדון (Gettyimages)

מערכה ראשונה: 

דומיניק ת'יים הגיש ראשון במשחק והוביל 15:40. דודי סלע לא נבהל, ניצל חמש שגיאות בלתי מחויבות של האוסטרי ועלה ליתרון 0:1. סלע נראה נהדר בפתיחת המשחק ובמשחקון השלישי ביצע שבירה שנייה ועלה ל-0:3. במשחקון החמישי המדורג 30 בעולם עלה על הלוח וצימק ל-4:1. ת'יים לא הצליח לשבור את חבטות ההגשה של סלע ובסיום המערכה הראשונה הישראלי ניצח 2:6.  

מערכה שנייה: 

סלע המשיך את המומנטום גם בפתיחת המערכה השנייה ושבר את חבטות ההגשה של ת'יים בדרך ל-0:1. במשחקון הרביעי האוסטרי השיג שבירה ראשונה במשחק והשווה ל-2:2. במשחקון השמיני ת'יים שבר את סלע בפעם השנייה ובסיום ניצח 3:6 והשווה ל-1:1.  

מערכה שלישית: 

סלע איבד את המומנטום, נשבר במשחקון השלישי ונקלע לפיגור 2:1. ת'יים סיים את המשחקון השמיני באייס ועלה ל-3:5. האוסטרי שמר על חבטות ההגשה, ניצח 4:6 ועלה ל-1:2 במערכות. 

מערכה רביעית: 

במצב של 3:3, ת'יים שבר את חבטות ההגשה של סלע ועלה ליתרון של 3:4. הישראלי לא הצליח לבצע שבירה, נוצח 6:4 וסיים את דרכו בטורניר כבר בסיבוב הראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי