Sport1 Banner

וויליאמס שרדה מותחן ותפגוש את ספארובה בגמר

וויליאמס. עדיין הכי טובה בעולם
וויליאמס. עדיין הכי טובה בעולם | צילום: Gettyimages

האמריקאית גברה על הפתעת הטורניר, בז'ינסקי. הצ'כית על אנה איבאנוביץ'

(גודל טקסט)

סיפור הסינדרלה של טימאה בז'ינסקי נעצר בחצי הגמר. השווצרית, שעד לפני זמן לא רב עוד שטפה כלים כדי לסגור את החודש, נכנעה לסרינה וויליאמס 4:6, 6:3, 6:0.

 

וויליאמס, אמנם הראשונה בעולם, אבל היא היתה רחוקה מלשלוט במשחק. האמריקנית תמיד היתה חלשה (יחסית), אך הפעם היתה תחושה כי משהו אחר מפריע לה. היא נעה בכבדות בין הנקודות במערכה הראשונה, כשלעומתה בז'ינסקי נראתה רעננה והצליחה לשבור את האמריקאית, בדרך לניצחון במערכה הראשונה 4:6.

 

לעולם אסור להספיד את וויליאמס, שכבר חזרה מפיגור דומה בשלושה מקרים שונים במהלך הטורניר. למערכה השנייה היא עלתה מחדה יותר, הצליחה לשבור את השווצרית ולנצח 3:6. המערכה השלישית היתה כבר בשליטה מלאה של האמריקאית והיא שייטה לניצחון 0:6.

לוסי ספארובה העפילה לגמר גראנד סלאם ראשון

אנה איבאנוביץ' (7 בעולם) זכתה ברולאן גארוס ב-2008 כסנסציה צעירה ומאז נעצרה. לקח לה שש שנים לחזור לעשירייה הראשונה ועוד שנה כדי למצוא את עצמה מרחק שני ניצחונות מזכייה נוספת באליפות צרפת. אלא שהערב בחצי הגמר התייצבה מול לוסי ספארובה והסיפור הרומנטי, מגובה בחבר סלב נלהב ביציע כבסטיאן שוויינשטייגר, נגמר.

ספארובה. התפרצות רגשות (gettyimages)

הצ'כית (13), בת גילה של איבאנוביץ' (27) שמעולם לא דגדגה את הצמרת העולמית הפגינה את הטניס המחושב והמדויק, אבל בעיקר הפגינה חוסן מנטלי, עקב האכילס שלה לאורך הקריירה, וניצחה בשתי מערכות 5:7, 5:7 בדרך למעמד גמר גראנד סלאם ראשון מול המנצחת במשחק חצי הגמר השני בין סרינה וויליאמס לטימאה בסצ'ינסקי. אגב, בזוגות יש לספארובה תואר גראנד סלאם מאליפות אוסטרליה בתחילת השנה.

ספארובה, שהדיחה בדרך את המדורגת 2 בעולם מריה שראפובה, התגברה על שבירה במשחקון הראשון של המשחק, שברה פעמיים וניצחה את המערכה הראשונה 5:7. הצ'כית כבר הובילה 3:5 במערכה השנייה, נשברה ל-5:5, אבל שברה מיד שוב את איבאנוביץ' בדרך לניצחון 5:7 ולניצחון במשחק כולו.

איבאנוביץ'. ספארובה היתה גדולה עליה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי