Sport1 Banner

ג'וקוביץ' גבר על ראוניץ' וזכה שוב באינדיאן וולס

ג'וקוביץ'. יגן על תוארו גם במיאמי?
ג'וקוביץ'. יגן על תוארו גם במיאמי? | צילום: AFP

המדורג 1 הפך לשיאן הזכיות עם הנפה חמישית. אזרנקה הפתיעה את סרינה בגמר

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' המשיך ברצף הבלתי אפשרי שלו, לאחר שניצח את מילוש ראוניץ' 2:6, 0:6 וזכה בפעם החמישית בטורניר אינדיאן וולס. זה היה גם תואר מספר 27 בטורנירי מאסטרס.

 

המדורג הראשון בעולם לא התקשה מול הקנדי, שעדיין לא זכה בטורניר מאסטרס והופיע בגמר השלישי בלבד שלו. במערכה השנייה זה הפך למשחק במעמד צד אחד, לאחר שראוניץ' נזקק לטיפול רפואי בין המערכות.

 

 

זאת היתה הזכייה השלישית ברציפות של נולה, שעקף את יריבו הגדול רוג'ר פדרר שעדיין מתאושש מהפציעה בברך, והפך לשיאן הזכיות הבלעדי בתחרות החשובה בעולם הטניס, מלבד טורנירי הגראנד סלאם. כעת הוא ימשיך לטורניר מיאמי, שם ינסה להגן על תוארו.

 

"אני בהחלט מאמין שהטורניר הזה צריך להיות בדרגה אחת מעל", אמר ג'וקוביץ' בסיום. "אולי אפשר למצוא דרגה חדשה עבור האינדיאן וולס בין הגראנד סלאמים לטורנירי המאסטרס. אני מאוכזב שמילוש לא היה במיטבו היום ומקווה שהוא יגיע בכושר טוב למיאמי".

 

ג'וקוביץ' וראוניץ'. "חבל שמילוש לא היה במיטבו" (AFP)

 

בגמר הנשים גברה ויקטוריה אזרנקה על סרינה וויליאמס 4:6, 4:6 ועלתה לראשונה מאז אוגוסט 2014 לעשירייה הראשונה בעולם. זה גם היה תואר משמעותי ראשון של הבאלורוסית, לאחר פציעה ארוכה.

 

המדורגת ראשונה בעולם לא הצליחה לתפקד מול הקהל הביתי, כשביצעה 33 טעויות לא מחויבות ואיפשרה ליריבתה ניצחון קל. זה היה הניצחון הראשון של אזרנקה על וויליאמס מאז 2013 ובזכותו היא תתפס למקום השמיני בדירוג.

 

אזרנקה חוגגת את הניצחון על וויליאמס (AFP)

עוד באותו נושא: מילוש ראוניץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי