Sport1 Banner

ההיסטוריה תחכה: קרבר זכתה באליפות אוסטרליה

קרבר. עשתה היסטוירה
קרבר. עשתה היסטוירה | צילום: AFP

הגרמנייה הניפה תואר ראשון עם 4:6, 6:3, 4:6 על סרינה. שיא הזכיות ימתין

(גודל טקסט)

שוב זה קורה לה. לאחר שהפסידה באליפות ארה"ב, קיוותה סרינה וויליאמס להשוות את שטפי גראף ולהגיע ל-22 תארי גראנד סלאם. לצערה היא פגשה בגמר אליפות אוסטרליה את אנג'ליקה קרבר, שהציגה משחק מושלם והיא הפסידה בשלוש מערכות, 6:4, 3:6 ו-6:4.

 

וויליאמס לא הפסידה מערכה כל הטורניר ובמשחקון הראשון נראתה כאילו היא בדרך לניצחון קליל נוסף, אך היא פגשה יריבה עיקשת שלא הסכימה לוותר. קרבר לא נכנעה אפילו מול שבירה של האמריקנית, שברה שוב וניצחה את המערכה הראשונה. במערכה השנייה וויליאמס חזרה בגדול והכינה אותנו לדרמה במערכה הדרמטית.

 

הגרמנייה, שהציגה במהלך הטורניר את הטניס הטוב בחייה, המשיכה להוכיח חוסן מנטאלי כאשר פעם אחר פעם הצליחה לענות על המכות של וויליאמס. קרבר הציגה משחק אגרסיבי מאד והקשתה על יריבתה להיכנס למשחק. גם לאחר שנשברה בהגשה על התואר, היא שברה מיד חזרה וזכתה להניף תואר גראנד סלאם ראשון בקריירה. 

 

 

סרינה וקרבר. המרדף אחר גראף יחכה (gettyimages)

 

מהלך המשחק

 

מערכה ראשונה

שתי השחקניות שמרו על חבטות ההגשה במשחקון ההגשה הראשון שלהן. בהמשך, הראשונה לשבור הייתה קרבר, שנענתה בשבירה של וויליאמס. הגרמנייה לא ויתרה והמשיכה להפעיל לחץ על חבטות ההגשה של האמריקנית מה שהוביל לשתי שבירות נוספות בדרך ל-4:6 ענק.


קרבר מאושרת לאחר הניצחון במערכה הראשונה (gettyimages)

מערכה שנייה

וויליאמס הגיעה מפוקסת יותר למערכה השנייה. כבר במשחקון הרביעי היא הצליחה לשבור את הגרמנייה ולהוביל 1:3. קרבר עוד ניסתה לשבור בחזרה אך לא עם העוצמה של האמריקנית, שהצליחה לשייט ל-3:6 קליל ולשיוויון כולל במערכות. הולכים לסט מכריע. 



סרינה. לא הסכימה לוותר (gettyimages)

מערכה שלישית

קרבר פתחה מצויין את הסט השלישי עם שבירה ועלתה ל0:2. וויליאמס לא ויתרה והחזירה עם שבירה משלה ל2:2. הגיים השישי היה הארוך והיפה במשחק ובסופו קרבר שברה ל2:4. במצב של 3:5 וכשהיא מגישה למשחק קרבר נשברה ברגע קריטי, אך כנגד כל הסיכויים השלימה שבירה שלישית באותה מערכת בדרך לניצחון 4:6 ותואר מייג'ור ראשון עבורה. 


קרבר. תואר גראנד סלאם ראשון (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי