Sport1 Banner

אסי בוזגלו מגיב על הפיצוץ בין רגב הוד לישראל אוגלבו

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אינסטגרם

אחרי העימות המכוער במהלכו זוכה האח הגדול גידף את הזמר שלקח לשבט שלו את הרזנט, כדורגלן העבר עולה להתקפה: "אנחנו לא מתיפייפים". וגם: מותג האופנה החדש שלו

(גודל טקסט)

לכל הצופים האדוקים של "הישרדות VIP", העונה הכי מטורפת של הריאליטי של רשת בה בכל פרק יש איזשהו עניין/ ריב/ פיצוץ, גם אתמול (שלישי) זה קרה שוב. הדמות הכי בולטת בעונה הזאת, היא ללא ספק אסי בוזגלו, שלא רק תותח במשימות, אלא מתגלה כאסטרטג לא קטן. למי מביניכם שלא צפה בפרק אמש, במשא ומתן בבקתה שהתקיים בין רגב הוד, בן הברית של האח למשפחת הכדורגל המלכותית, לבין המדליסטית האולימפית, ירדן ג'רבי, סיכמו ביניהם כי יקיימו "קרב הוגן" ויבזזו משהו קטן אחד מהשבט של השני.

ברגע שהוד חזר לשבט וסיפר על כך לחבריו, בוזגלו מיד הסביר לו שלא מעניין אותו קרב הוגן, וכי כל חברי השבט קופאים מקור ועודד אותו ללכת ולקחת את הברזנט מהשבט השני. הדבר גרם לפיצוץ נוראי בין הזמר, שהגיע לדרוש את השלל, לבין זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, שהתעצבן על הרצון לקחת את הברזנט, ואמר לרגב הוד בין היתר "בן זו**. אתה לא רצוי אצלנו. תעוף מפה". אחרי הסערה ברשתות החברתיות בעקבות הריב על הברזנט שלגמרי הידרדר, גם בוזגלו הרגיש צורך להגיב.

"בית או לא בית. הבית הזה שנקרא ברזנט היה בידיים שלנו במשימת פתיחה, ונלקח מידינו בכוח. אנחנו לא מתיפייפים! שורה תחתונה, אחרי 8 ימים של סבל וגשמים, וטייפון שפקד אותנו, אנחנו רק רוצים לשרוד! והכל נשאר במסגרת החוקים של המשחק. אז הברזנט אצלנו והאמת לא מעניין אותנו מה קורה בשבט השני, העיקר שהשבט שלנו מתחזק, לוקח חסינות לעוד 3 ימים על האי ובעיקר מתגבש. היידה אנטינג אנטינג!", כתב אסי והביע את אשר על ליבו כאשר מאות עוקבים הגיבו לי כי "רק אסי יודע לשחק את המשחק כמו שצריך".

אם חשבתם שהאח השני למשפחת בוזגלו הסתפק בפתיחת אתר חדש בו תוכלו להזמין ממנו ברכה אישית בתשלום, אז תחשבו שוב. ממש היום (רביעי) עולה לאוויר מותג אופנה חדש של אסי העונה לשם "מאריסול”. חולצות מודרניות בעיצוב מיוחד לגברים, נשים וילדים, ומשקפיים עם עדשות אופטיות.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"בית" או לא "בית"… הבית הזה שנקרא ברזנט היה בידיים שלנו במשימת פתיחה, ונלקח מידינו בכח! אנחנו לא מתייפיפים! שורה תחתונה אחריי 8 ימים של סבל וגשמים, וטייפון שפקד אותנו, אנחנו רק רוצים לשרוד! והכל נשאר במסגרת החוקים של המשחק. אז הברזנט אצלינו!!! והאמת, לא מעניין אותנו מה קורה בשבט השני, העיקר שהשבט שלנו מתחזק, לוקח חסינות לעוד 3 ימים על האי, ובעיקר מתגבש… היידה אנטינג אנטינג! מחר פרק נוסף של הישרדות VIP @survivor.israel @reshettv צלם: @ordanon

A post shared by אסי בוזגלו * Asi Buzaglo (@asi_buzaglo) on

עוד באותו נושא: אסי בוזגלו, הישרדות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי