Sport1 Banner

מי הבנאדם הכי מפורסם ששמור בטלפון של ויקטוריה בקהאם?

ויקטוריה בקהאם, דיוויד בקהאם
ויקטוריה בקהאם, דיוויד בקהאם | Meg Oliphant/Getty Images

אייקון האופנה העולמית התראיינה בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס וסיפרה על חייה במיאמי. כשנשאלה על השאלה שבכותרת ענתה: "בעלי, שעדיין חתיך". וגם: השינה עם העקבים ומה שמוציא אותה מדעתה

(גודל טקסט)
אייקון האופנה העולמית ואחת מנשות הכדורגלנים הוותיקות, המפורסמות והאהובות בעולם, ויקטוריה בקהאם, הגיעה אמש (שני) להתראיין בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס האגדית וסיפרה לא מעט פרטים מעניינים על החיים שלהם במיאמי. את הראיון פתחה דג'נרס עם השאלה "מה שלום דיוויד, הוא עדיין חתיך?" ואשתו שחייכה השיבה: "כן הוא עדיין חתיך, הכל בסדר איתו". המראיינת האמריקאית לא שכחה לציין כי הכל נשאר במשפחה וגם הבן הבכור שלהם ברוקלין, נכלל ברשימת הגברים הסקסיים בעולם לשנת 2019.


לאחר הראיון המלא בו גם אימפריית האופנה הראתה למראיינת את הפוזה המפורסמת בה היא מצטלמת באינסטגרם וגילתה לה שהיא מאד נהנית מהרשת החברתית, החלו בשאלון מיוחד בו ויקטוריה התבקשה לענות על "שאלות שורפות" בצורה אינטואיטיבית. השאלה שתפסה את תשומת ליבנו בעיקר הייתה: "מי הבנאדם הכי מפורסם ששמור לך בטלפון?" גברת בקהאם לא היססה וענתה מיד: "בעלי". ואנחנו מסכימים שללא ספק אגדת הכדורגל ונשיא קבוצת אינטר מיאמי עם 60 מיליון עוקבים באינסטגרם, הוא מגה- סלב עולמי.


עוד שאלה דג'נרס את אשת הכדורגלן: "מה את עושה שהכי מביך את הילדים שלך?", "אני קיימת" השיבה ויקטוריה וגרמה לקהל להתגלגל מצחוק. "עם מה את ישנה בלילה?", נשאלה בהמשך וענתה: "עקבים". מה הדבר המוזר ביותר שאת מפחדת ממנו? – "החלל. אני מבועתת מהחלל החיצון".


הדבר שהכי מוציא אותה מדעתה הוא כשילדיה לא עושים את שיעורי הבית שלהם, סיפרה בכנות המולטי-מיליונרית שהראתה שגם היא מתעצבנת בדיוק מאותם הדברים שמרגיזים את כולנו. דיוויד ו-ויקטוריה בקהאם כבשו את ארצות הברית בסערה בלי כל קשר לכדורגל!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@VictoriaBeckham answered some burning questions about her husband, @DavidBeckham.

A post shared by Ellen DeGeneres (@theellenshow) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leg kicks and all things #VictoriaBeckhamBeauty on @theellenshow Monday, 25 November x kisses x VB #VBPose

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leg kicks and all things #VictoriaBeckhamBeauty on @theellenshow Monday, 25 November x kisses x VB #VBPose

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

An incredible night celebrating the great Andy Warhol with @victoriabeckham and friends at #VBDoverSt ❤ @kaws @takashipom @kenpaves @evalongoria @sothebys #AndyWarhol

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי