Sport1 Banner

מה עושים מאור ומירן בוזגלו ברוסיה?

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | אינסטגרם

שחקני ליגת העל מנצלים את פגרת הנבחרות והשזרוע לחופשות קצרות בחו"ל, אבל המשפחה המפורסמת בכדורגל הישראלי לא נחה, ומצלמת בימים אלו את העונה הרביעית של סדרת הדוקו-ריאליטי

(גודל טקסט)

פגרת נבחרות נוספת באה עלינו לטובה (או שלא?) ואיתה כדורגלני ליגת העל ונשותיהם עפים, תרתי משמע, מארץ הקודש אל עבר חופשות קצרות וכיפיות. אצל הבוזגלוס התוכנית קצת שונה לעומת כל אלו שנסעו נטו לנפוש. במסגרת הצילומים לעונה הרביעית של סדרת הדוקו ריאליטי המשפחתית, ארזו הזוג המלכותי מאור ומירן בוזגלו את המזוודות, השאירו את הילדודס בבית והמריאו לסוצ'י, רוסיה, עם כל הפמליה: יעקב וחני, אוהד וגרושתו פאני, אסי ועדי ואלמוג ונטליה.

בזמן שניר קלינגר והפועל תל אביב ישנסו מותניים לקראת המשך העונה ואלמוג, האח הצעיר יחליט האם לנתח את הכתף שפרק, המשפחה המפורסמת בכדורגל הישראלי תצטלם במסגרת העונה החדשה שתעלה בקרוב ב-yes ותעבוד קשה מאד במהלך סוף השבוע הקרוב, בעת שכולם נופשים להם ברחבי אירופה! כמובן שגם לבוזגלוס שלנו הפקת התכנית הפופולארית תדאג פה ושם ליהנות, לטייל ולעשות קצת שופינג, אבל תודו שכאלה שעובדים גם בפגרה – זה דבר שראוי להערכה.

חוץ מבוזגלו ושות', איתרנו עוד שלל נשים ושחקנים שמיהרו להמריא מכאן: תומר ושונית חמד תתכוננו לביקורים כי ספיר ואריק ינקו בלונדון, גם מעיין ואבי ריקן ואפילו אופיר ונטלי דוידזאדה מטיילים ברחוב אוקספורד, שם גברת דוידזאדה המוכשרת מציגה היריון מתקדם. אם זה לא ייצוג הולם לליגה, אז גם אלירן ועדי עטר בסופ"ש בריטי עם אחיו של עידן ורד ואשתו. בספרד, דור מיכה ונואל ברקוביץ' עושים את מדריד בסטייל שלא היה, וליאת ודן איינבינדר.

בגזרת הרווקים, טום שלח מתאושש מהפרידה מהאקסית אלין כהן ומבלה בבודפשט עם החברים לחדר ההלבשה הכפר סבאי, לירוי צעירי ולב כהן. חנן ובר ממן כבר הספיקו לנחות באמסטרדם וליאן קליימן בכלל השאירה את ארי ובוריס בקפריסין וקפצה לביקור קצרצר בארץ, כדי לעשות סידורים לפני הלידה של בתם.

סטייל שלא נראה במדריד. דור מיכה, נואל ברקוביץ' וליאת ודן איינבינדר (אינסטגרם)
סטייל שלא נראה במדריד. דור מיכה, נואל ברקוביץ' וליאת ודן איינבינדר (אינסטגרם)


סוף שבוע בריטי. אלירן עטר ואחיו של עידן ורד (אינסטגרם)

עוד באותו נושא: מאור בוזגלו, מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי