Sport1 Banner

משולש צמרת: מה מאחלות נשות הכדורגלנים לקראת השנה החדשה?

יונתן כהן
יונתן כהן | אריאל שלום

לכבוד ראש השנה, הנשים של שחקני מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע השקיעו בברכות שנה טובה לבעליהן. בנות הזוג של יונתן כהן, דן גלזר, דוד קלטינס, גיא חיימוב ועופרי ארד מציגות: תחל שנה וברכותיה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה יכולות שלושתן לסמן וי על פתיחת עונה מצויינת. האלופה ריסקה בשבת את בית"ר ירושלים 4:0 במשחק גדול לו ולדימיר איביץ' חיכה והיא מוליכה את טבלת הליגה, החבורה של ברק בכר השיגה את ניצחונה השלישי בחמשת המחזורים הראשונים בליגת העל עם 0:1 קטן וחשוב על הפועל רעננה, ואילו חיפה של מרקו בלבול שמרה על מאזן ביתי מושלם העונה, עם הצגה ראשונה ו-0:3 משכנע על מכבי נתניה. זהו משולש הצמרת של ליגת העל נכון לתחילת השנה, ואנחנו בדקנו מה הנשים בצהוב, אדום וירוק, מאחלות לבעלים לקראת השנה העברית החדשה.


רוני אדרי: "אני מאחלת ליונתן שיהיה בריא, שימשיך להגשים את עצמו, להתפתח ולכבוש כל מטרה! תרתי משמע… סטטגאדיש".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My Queen

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on



גאיה בינה: "לכבוד השנה החדשה מאחלת לך אהוב שלי קודם כל בריאות, בערימות!!! שגם בשנה הזאת האש לא תפסיק לבעור בך אף פעם שהרגש תמיד יציף שתמשיך להתמיד ,להוכיח ולהיות הנאהב על כולם תמיד. שנה של אופטימיות, הצלחות, קטיפות תארים ושבירת שיאים חדשים אישיים וקבוצתיים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Island life

A post shared by G A I A B I N A (@gaia_bina) on



שרון אייזנברג: "אני מאחלת לדוד קודם כל בריאות, שיגשים את עצמו, שיצליח בכל דבר שירצה לעשות והכי חשוב שייהנה מהדרך. והמון אהבה לשנינו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חג שמח ושבוע טוב ⁦⁩ #אתמולהיינוקשוחים

A post shared by David Keltjens (@davidkelt) on



סינדי חיימוב: "מאחלת לאחד שלי, לנפש התאומה שלי, בראש ובראשונה בריאות. אושר, שמחה,סיפוק, עשייה של טוב, נחת ואהבה. שתמשיך לצמוח ולהתפתח אך גם תזכור תמיד מנין באת. אמן לכול משאלות ליבך".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‏Happy anniversary למי שלא מכיר.. זאת אישתי סינדי , החברה הכי טובה שלי ,אשת הסוד שלי הלב שלי! עומדת מאחורי בכל ברגע נתון אנחנו מגיל 15 יחד! מה לא עברנו.. ניסיונות גדולים של השם הצלחות , אכזבות והתמודדויות של החיים הלכת איתי לכל מקום בארץ ובחו"ל בלי לחשוב פעמיים! היית שם תמיד!!! אמא מדהימה לעמית ואביגיל..‍♀️‍♂️ מאחל לנו עוד המון שנים יחד ובע"ה שנשמור על מה שיש וקיים באהבה גדולה , מסירות, ערבות הדדית , נתינה וכמובן אושר ובריאות.. אוהב אותך אשת חיל שלי (רציתי לתייג אותך אבל אין לך אינסטוס ‍♂️‍♂️) #יוםנישואין9

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on



שני ברגר: "מאחלת לעופריקי להמשיך להגשים חלומות ולעמוד במטרות וביעדים שמציב לעצמו לשנה הבאה, להמשיך להיות חלק מהצלחות הקבוצה ובעזרת השם לקחת אליפות השנה!!! וכמובן שגם להמשיך לקטוף את הפירות גם בחיים האישיים, ליהנות מהמשפחה, מהזוגיות ולהמשיך להודות על מה שיש לו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One and only

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי