Sport1 Banner

וונדה איקרדי שורפת (שוב) את האינסטגרם בעירום

וונדה נארה
וונדה נארה | Emilio Andreoli/Getty Images

אשתו של חלוץ פ.ס.ז' מתאקלמת נהדר בצרפת ומצאה זמן לסשן תמונות חושפני במיוחד עבור מיליוני העוקבים שלה, כזה שלא מותיר מקום לדימיון. מאורו: "ההחלטה שהיא תהיה הסוכנת שלי היא הטובה ביותר"

(גודל טקסט)
וונדה איקרדי עדיין מסתגלת לחיים בפריז לאחר שבעלה, מאורו איקרדי, עזב את אינטר האיטלקית אחרי שש שנים ביום האחרון של חלון ההעברות והצטרף לפריז סן ז'רמן האלופה המקומית בהשאלה עם אופציית רכישה ב-70 מיליון יורו. זוג הארגנטינאים הצליח להתערבב ולהתחבב על מספר שחקנים ונשותיהם, ובכלל נראה שאיטליה בכלל לא חסרה לבלונדינית. עושה רושם שהמעבר של מאורו שלה לפ.ס.ז' עושה לה רק טוב. מה היא עושה כאשר היא מאושרת? מצטלמת בעירום כמובן.


גברת איקרדי העסוקה בקריירה של בעלה ומשתתפת בתוכנית ספורט בטלוויזיה האיטלקית, מצאה זמן לסשן תמונות חושפני במיוחד עבור 5.6 מיליון העוקבים שלה. בדרך כלל היא עושה את זה אפילו בצורה נועזת יותר אך גם הפעם, לא ממש השאירה מקום לדימיון. זו לא הפעם הראשונה שהארגנטינאית מצטלמת בתמונות פרובוקטיביות והפעם היא עשתה את זה מחוץ לאיטליה ועברה תוך פחות משעה את חצי מיליון הלינקים מה עוקבים שלה.


חלוץ פ.ס.ז' התייחס בראיון ל- Canal + France למערכת היחסים ביניהם אשר התחילה כזכור בצורה שערורייתית, חמישה חודשים אחרי שוונדה התגרשה מהכדורגלן מקסי לופז, שהכיר לה את איקרדי: "אני מבין שזה נחשב לטאבו שוונדה התחתנה עם חבר לקבוצה של בעלה לשעבר, אבל אנחנו מאוהבים ואתה לא בוחר במי אתה מתאהב. אנחנו יחד כבר שבע שנים, היא אישיות מפורסמת וגם אני, אז אנחנו מודעים לחלוטין למחיר שצריך לשלם. זה לא משנה את דרך המחשבה או את אופן המשחק שלי, אחרת לא הייתי מבקיע 150 שערים עם אינטר "הוא הוסיף.


"אני חושב שהעובדה שהיא גם אשתי וגם הסוכנת שלי, זו ההחלטה הטובה ביותר למשפחתי ולקריירה שלי. לא חשבתי פעמיים. אני מישהו שמתייחס לגברים ונשים באותה צורה. יש לי שלושה בנים ושתי בנות, אבל אני מתייחס אליהם באותה דרך ואני נותן להם את אותן מתנות, "הוא המשיך בהתייחס לשלושת ילדיהם הבנים של הזוג נולדו ממערכת היחסים של וונדה עם מקסי לופז".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Buenas noches

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Is coming back @criswelcomme ‍♀️ @kennyspalacios @137pillarsbangkok

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

עוד באותו נושא: וונדה איקרדי, מאורו איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי