Sport1 Banner

פאוור קאפל: מותג עולמי שכר את שירותיהם של מאור ומירן בוזגלו‎

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | לנס הפקות

הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי השיקו את סדרת הבשמים החדשה של TRUSSARDI LE VRIERO השייך לטרוסארדי האיטלקית בקניון רמת אביב. "מתחברים מאוד לניחוחות" סיפר הקשר למדור

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם בשבוע שעבר שקשר הפועל תל אביב, מאור בוזגלו ואשתו מירן נבחרו להיות ה"פאוור קאפל" שיוביל את השקת סדרת הבישום החדשה של מותג העל האיטלקי "טרוסארדי"?

אז היום (שני) הגיעו הבוזגלו'ס לקניון רמת אביב להשקת השקת סדרת הבישום החדשה TRUSSARDI LE VRIERO. הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי, שנבחרו על ידי מותג הבישום להוביל את ההשקה, הגיעו לרחבה, סיפרו על שגרת הטיפוח היומיומית שלהם לקראת החג ועודדו אנשים לצאת להצביע מחר.

"מדובר במותג איטלקי צעיר עם ריחות נדירים ואנחנו ממש מתחברים לניחוח שלו" סיפר מאור והוסיף שלאשתו היפיפייה לוקח הרבה יותר זמן להתארגן ממנו. מירן לעומתו מספרת שהיא לא ממש מתאפרת אבל תמיד אוהבת להריח טוב ולא יוצאת מהבית בלי בושם. בעלה, כמו גבר טיפוסי, מתקלח מתבשם ויוצא מהבית.


"אנחנו מאוד מתחברים לריחות של הבושם" (צילום: לנס הפקות)

עוד סיפרו השניים כי לעבוד ביחד מרגיש הכי בנוח והכי טבעי, משום שהם כבר מכירים ויודעים בדיוק מה לעשות, וזה כמובן הכי כיף שיכול להיות בגלל שאין צורך לקנא! עם חשבונות אינסטגרם נפוחים, מירן סיפרה: "אני ממש מופתעת מאיך שמאור מתייחס לזה. הוא הכי ליברלי לגבי תמונות, תמיד מרים ומעודד אותי להעלות".

מעבר לכך, מאור התייחס לשילוב הדוגמנות והעסקים האחרים עם הכדורגל: "אני חושב שבחיים צריך לדעת לעשות הפרדה מסוימת. סדר העדיפויות שלי הוא כדורגל בראש ובראשונה זה ברור לכולם וגם להפועל ת"א"

"נפלה לי הזכות להיות אחד שיודע לעשות את ההפרדה הזאת ולהתעסק בכמה פרויקטים במקביל ואני שמח מכך. כמו שאנחנו יודעים שיש תקופות טובות ופחות טובות וצריך להתמודד עם זה, אז יש לי מחויבויות מוקדמות שצריך לעמוד בהן ואני באמת עושה את זה באהבה".

מאור בוזגלו עם הבושם החדש.
מאור בוזגלו עם הבושם החדש. "נפלה לי הזכות" (צילום: לנס הפקות)

מירן ומאור עם המותג האיטלקי (צילום: לנס הפקות)
מירן ומאור עם המותג האיטלקי (צילום: לנס הפקות)

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי