Sport1 Banner

איך הגיב ניימאר כשפגש את האליל שלו?

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי ישב עם הפמלייה לארוחת צהריים שגרתית לכאורה, כשחבריו ידעו על ההפתעה שבדרך: וויל סמית', גיבור ילדותו, הגיע במיוחד כדי לפגוש אותו בפריז שם שהה לקידום הסרט "אלאדין". החלוץ: "מהימים הטובים בחיי"

(גודל טקסט)
 גם הכוכבים הכי גדולים בעולם מתרגשים לפגוש את גיבורי הילדות שלהם, אלו שגדלו עליהם. תשאלו את כוכבה הברזילאי של פריז סן ז'רמן, ניימאר, שחווה רגע כזה בחיים שלו שהוא לעולם לא יישכח. אמש (רביעי) ישב ניימאר לתומו עם הפמלייה שלו לכאורה בארוחת צהריים שגרתית, אך חבריו היו מעודכנים בהפתעה שחיכתה לו. השחקן ההוליוודי הענק, וויל סמית', גיבור הילדות של הברזילאי, הגיע במיוחד לפגוש אותו בפריז, שם שהה כחלק מקידום הסרט החדש של דיסני בכיכובו "אלאדין".


"מה נשמע אחי?", קרא סמית' לעברו של שחקן הכדורגל שלא הפסיק לצחוק ממבוכה. "כבוד לפגוש אותך" המשיך האמריקאי, בעוד חלוצה של הקבוצה הצרפתית נשאר המום וחסר מילים במפגש שתועד כולו ואיך לא, עלה לחשבון האינסטגרם. ניימאר שיתף את 115 מיליון העוקבים שלי במפגש החלומי שלו, וחוץ מהוידאו המציג את הרגע הגדול, הוסיף תמונה עם סמית' ותופס את ראשו כלא מאמין שהוא פוגש את האליל הגדול של חייו. "אחד מהימים הטובים בחיי" קבע הברזילאי בכותרת שנתן לתמונה. "כיף לפגוש אותך אחי. אתה הטוב מכולם", כתב הברזילאי.


מבחינתו של ניימאר, מי היה מאמין שיזכה לפגוש את השחקן האהוב עליו בעולם, זה שצפה בכל סרטיו, מ"מגברים בשחור" ועד "אני רובורט", וזה עוד מבלי לציין את העובדה שכוכבה של פ.ס.ז' היה מכור לתוכנית שהפכה את וויל סמית' לשחקן שהוא היום: "הנסיך המדליק מבל אייר". עוד יותר הזוי להבין כי הילד הצעיר והעני מסאו פאולו שצפה בכוכב הענק מארה"ב בטלוויזיה, הוא כוכב הרבה יותר גדול ממנו כיום. לא נדבר על משכורות העתק, רק להציץ בחשבונות האינסטגרם של השניים, הברזילאי עם 115 מיליון עוקבים לעומתו של השחקן ההוליוודי אחריו עוקבים רק 31 מיליון איש. החיים הם גלגל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One of the Best days of my life !!! Nice to see u ma man @willsmith u are the best ❤️ . Thank you @otro #aladdin

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Magician on the pitch meets the Magician from the lamp. @neymarjr & @willsmith coming soon to OTRO. STAY TUNED! ‍♂️ #OurOtherClub #Aladdin

A post shared by OTRO (@otro) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One wish can change your whole world. See Disney's #Aladdin in theaters May 24, get tickets now (link in bio)

A post shared by Walt Disney Studios (@disneystudios) on

עוד באותו נושא: וויל סמית׳

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי