Sport1 Banner

אופס! ארוסתו של רונאלדו הולכת בעקבות האקסית?

אירינה שייק וג'ורג'ינה רודריגס
אירינה שייק וג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

אשתו לעתיד של CR7 קיבלה טיפול פנים באיטליה מהקוסמטיקאית מימי לוזון - שהיא חברתה הטובה של לא אחרת מאירינה שייק. הישראלית אמנם חייכה בסטורי של ג'ורג'ינה, אך לא העלתה אותו לחשבון שלה, אחריו שייק עוקבת

(גודל טקסט)
בטוח לא הספקתם לשכוח שבקיץ האחרון, דוגמנית העל והאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו אירינה שייק, שכעת נמצאת בזוגיות עם השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, הגיעה לארץ הקודש במסגרת ביקור סודי כאורחת של חברתה הקוסמטיקאית מימי לוזון. הסופר מודל ביקרה בביתה של לוזון בפתח תקווה לארוחת שבת מפוארת. מדוע אנחנו מזכירים לכם את כל זה בעצם? כדי לחזק את העובדה כי בין השתיים, שייק ולוזון, קיים קשר מיוחד וחברי, מעבר לעובדה שהקוסמטיקאית הישראלית אחראית על עור הפנים של הרוסייה הלוהטת.


כעת, מלטפל בעור פניה של האקסית המיתולוגית של CR7, לטיפול הפנים של ארוסתו הנוכחית של הפורטוגלי, ג'ורג'ינה רודריגס! לוזון הגיעה בסוף השבוע האחרון לביקור באיטליה, שם טיפלה בעור פניה של הספרדייה של רונאלדו בטיפול מסכת הזהב המפורסמת שלה, אותו הטיפול ששייק כל כך אוהבת ומזוהה איתו. בריפרוף מהיר בחשבון האינסטגרם של הקוסמטיקאית ניתן להבין כי הקשר בינה ובין שייק, הוא קשר הדוק של שנים. הדוגמנית מופיעה בשלל צילומים עם מסכות הפנים של לוזון, וגם בתמונות משותפות כששתיהן מחובקות.


אז איך קרה שג'ורג'ינה של רונאלדו מטופלת דווקא אצל מי שמזוהה כל כך עם האקסית שלו? טוב בכל זאת לוזון נמצאת בתחום כבר 30 שנה, ומטפלת בכל השמות הגדולים בארץ ובעולם כשהיא אחראית על עור פנים חלק ובריא של מודליסטיות בינלאומיות דוגמאת אירינה שייק, שרה סמפיו, אלזה הוסק וכדומה, ומרבה לטוס לחו"ל במסגרת עבודתה לאירועים הכי נוצצים כמו תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט, טקס האוסקר ופסטיבלים. מה שלא היה קשה לראות זה שאמנם לוזון חייכה בסטורי של ג'ורג'ינה, אך נמנעה מלהעלות אותו לחשבון האישי שלה, אחריו שייק עוקבת.


כזכור, מימי לוזון שוחחה עם המדור בחודש ינואר האחרון כאשר הרוסייה והיא חגגו יום הולדת וסיפרה לנו איך נרקם ביניהן הקשר הקרוב: "אירינה היא אחת הנשים שממש מרגשות אותי וזה הדדי. אנחנו הכרנו לפני בערך שלוש שנים, הייתי בפסטיבל קאן ועשיתי שם טיפולים. אחת הבנות המליצה לה עליי ומאז זה סיפור אהבה". עוד סיפרה המעצמה הישראלית כי הכירה את שייק רק לאחר תקופתו של CR7: "אני מכירה את אירינה מאז שהיא עם בראדלי, היא באמת בנאדם מדהים ואני אוהבת אותה מאד. אנחנו מסתמסות כל הזמן, ודואגות להיפגש כמה שאפשר".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The secret to @irinashayk gorgeous, glowing skin? The 24k Gold Treatment✨ . ‍♀️Treatment: 24K Gold Benefits: Anti-aging, Brightening, Anti-Inflammatory ⏰Time: 60 mins Downtime: None Cost: $110 ☎️Call/text: 778-215-1523 Book Online (link in bio)

A post shared by Rachelle Bahry (@okanagandermacare) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Today i didn't had school (:) hope you have an amazing and blessed day with your loved ones! — and @irinashayk too • #irinashayk

A post shared by Irina Shayk (@lordirinashayk) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This look would not have been complete without my @mimiluzon 24k gold facial so much thanks to the team for an amazing effort as always ✨

A post shared by IRINA SHAYK-MALEK. (@irinashaykrolep) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי