Sport1 Banner

שיר אלמליח מחליפה את האקס… באיציק זוהר?

אלמליח וזוהר. רומן חדש?
אלמליח וזוהר. רומן חדש? | צילום: יח"צ

הדוגמנית שנפרדה מכדורגלן עבר אחד, מוצאת חן בעיניו של בועט מוכר אחר? רק תשאלו את שיר אלמליח ואיציק זוהר שנראו מיודדים פלוס בחגיגה של מגי אזרזר

(גודל טקסט)

יום הולדת יש רק פעם בשנה, חגיגות לרגל החלפת הקידומת האישית כשאתה מגיע לגיל 30 יש רק פעם בחיים, אבל תחילתו של קשר חם ואוהב בביצת הבידור המקומית? מרגש אפילו יותר משני אלה יחד.

הנה, תראו מה קרה כשהשחקנית מגי אזרזר ציינה את יום הולדתה ברעש וצלצולים עם כמה חברים טובים, בהם הדוגמנית שיר אלמליח וכדורגלן העבר איציק זוהר… שיחד פשוט גנבו לה את ההצגה!

אלמליח. שכחה מכהן?

אזרזר הלוהטת ציינה אמש (שבת) את יום הולדתה במקום בילוי תל אביבי חביב, כי כך יעשה למי שמלאו לה 30 שנות שיער ברונטי לתפארת מדינת ישראל.

בעוד שמלי לוי הלוהטת (שהשאירה את הילדים עם שמעון גרשון, רגע אחרי לידה, כן?), חביבת הילדים טום באום או הזמרת המוכשרת דיקלה נהרו להילולה – אלמליח וזוהר הרווקים הגיעו כל אחד בנפרד, אך בילו את הערב יחד, כשהם נראים מיודדים פלוס תוך כדי שיחה אינטימית.

איציק זוהר. עוד בחורה נכבשה?

אבל רגע, תנשמו, לפני שאתם מפנטזים על רומן חדש של הדוגמנית שעדיין לא ממש גרושה והוומנייזר של תעשיית הבידור הישראלית – תנוחו. מ

דובר בקשר אפלטוני, של שניים שבילו יחד בבית "האח הגדול" (עוד כששיר היתה נשואה לאלרואי כהן) והעלו זכרונות מהעבר. או לפחות כך טוענים מקורביה של אלמליח.

אלמליח ומגי אזרזר. חברות טובות

רק בשבוע שעבר, סרטוןן התדמית על ישראל בכיכובה של שיר אלמליח הדליק את רונאלדיניו.

אגדת הכדורגל הברזילאי שקיבל הזמנה לפתוח את המשרדים של ברצלונה בניו יורק פרסם באינסטגרם שלו את הסרטון וכתב: "הייתי שמח לבקר בתל אביב ובירושלים. מישהו היה שם?".

שיר אלמליח אמרה בתגובה לספורט1: "זה כבוד גדול לייצג את מדינת ישראל. אני גאה שמשרד התיירות בחר בי לקמפיין הזה. זה מאוד מחמיא שכוכב בסדר גודל של רונאלדיניו מפרגן למדינה שלנו".

 

I would love to go to Tel Aviv  Jerusalem! Who has been there? TelAviv #sp #Jerusalem #citiesbreakdotcom

A video posted by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinhooficial) on

עוד באותו נושא: איציק זוהר, שיר אלמליח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי