Sport1 Banner

רק בריאות: ליאור רפאלוב נותח, צפוי להיעדר כחודשיים

רפאלוב במרכז הרפואי. החלמה מהירה
רפאלוב במרכז הרפואי. החלמה מהירה | צילום: יח"צ

קשר קלוב ברוז' ונבחרת ישראל צפוי לשוב השבוע לבלגיה לאחר שעבר את ההליך במרכז הרפואי ברמת אביב. וגם: פרטי החוזה נחשפים

(גודל טקסט)

אחד הקפטנים של אלופת בלגיה, ליאור רפאלוב, הגיע לארץ הקודש ובימים אלה הוא מחלים מניתוח שעבר במרכז הרפואי ברמת אביב – המתמחה בניתוחים זעיר פולשניים. במרכז הרפואי קיימת יחידת רפואת ספורט שמציעה הן מענה לניתוחים אורטופדים והן לניתוחים כירורגיים.

צפויים להמריא השבוע לבלגיה. משפחת רפאלוב המקסימה (אינסטגרם)

 רפאלוב הגיע אתמול לביקורת במרכז הרפואי רמת אביב ונפגש עם המנתח פרופסור דודאי, המתמחה בניתוחים לספורטאים ובעל ניסיון רב בתחום. הניתוח בוצע בטכניקה מיוחדת אותה פיתח הפרופסבור. השבוע צפוי רפאלוב לשוב לבלגיה לשיקום הספורטיבי שיבוצע על ידי רופא הקבוצה, בהתאם לפרוטוקול שפיתח פרופסור דודאי.

 למרות הפציעה המורכבת, רפאלוב צפוי לשוב לשחק בליגה הבלגית בעוד כ-8 שבועות אחרי חמש שנים בהן רפאלוב קיבע את מעמדו כאחד השחקנים המובילים בקלוב ברוז', מדובר במכה לא פשוטה לקבוצה הבלגית כמו גם עבור נבחרת ישראל שתחל בשבוע הבא את קמפיין מוקדמות המונדיאל מול הנבחרת איטליה באצטדיון סמי עופר.

אשתו גל תהיה שם לתמוך בו ברגעים הקשים (אינסטגרם)

 דבר נוסף שמעיד על ההערכה כלפי הקשר זה החוזה שלו, שהוארך לאחרונה ומזכה אותו בשכר בסיס של כ-700 אלף יורו בעונה. כמובן שיש גם תוספת העבור המענקים להם הוא זכאי בגין דקות המשחק, ביצועיו על כר הדשא וכמובן הזכייה של קבוצתו באליפות אשתקד לאחר 11 שנים. שכרו של אקס מכבי חיפה הגיע השנה ל־3.9 מיליון שקלים. כך על פי ההערכות.

רפאלוב מתאושש (צילום: יח"צ)

עוד באותו נושא: קלוב ברוז'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי