Sport1 Banner

מטורף: אב ובנו יוציאו כ-500 שקל על דרבי בגביע הטוטו

אוהדי מכבי תא זועמים. בצדק?
אוהדי מכבי תא זועמים. בצדק? | צילום: עדי אבישי

למרות שהמפעל לא מעורר עניין רב, האוהדים נאלצים להכניס את היד עמוק לכיס. אוהדי מכבי ת"א זועמים על הנהלת הפועל ת"א: "זה פשוט ביזיון". מהמנהלת נמסר: "זה המחיר שנקבע כתקרה"

(גודל טקסט)

הדרבי בין מכבי ת"א להפועל ת"א, שייערך הערב באצטדיון המושבה, הצליח להרגיז את האוהדים הצהובים. אם לא ידעתם, אז כרטיס למשחק (במסגרת גביע הטוטו) עולה 100 שקלים והאוהדים, הם מצביעים על כך שהאוהד הפשוט נאלץ לשלם סכומים הזויים ושלא בצדק. 

למרות התלונות הרבות של אוהדי מכבי ת"א, הנהלת האדומים לא התרשמה והשאירה את המחירים על כנם. כמובן שבעלי המנוי של הפועל ת''א נכנסים למשחק ללא עלות כספית נוספת.

ג'קי כהן, אוהד הצהובים, דווקא כועס על עניין אחר: "אותי, כאוהד מכבי ת"א, הרבה יותר מעניין שמשנת 2012/13, שגביע הטוטו עבר לשיטה של סיבוב אחד, הפועל ת''א מארחת אותנו פעם שלישית ברציפות. זה פשוט לא הוגן, חסר תקדים ולא מובן בעליל".

כ-500 שקל עלות דרבי בגביע הטוטו לאב ובנו (עדי אבישי)

גל שניר מנהריה, שמגיע עם בנו לכל המשחק של הצהובים, זועם: "זו גנבה, כך אני חושב ההנהלה של הפועל מנצלת את העובדה שזה דרבי, הם יודעים שאף אחד לא יפסיד משחק כזה. זה בדיוק כמו הקלאסיקו בספרד. אין מה לעשות, אנחנו משלמים והולכים". שניר ממשיך: "זה לא רק דלק וכרטיס, מה עם אוכל ושתייה? אני מסיים את היום הזה ב-500 שקל. זה פשוט מטורף".

אייל ברקו בעל חנות אופטיקה ואוהד ותיק של הצהובים :"אני חושב שזה ממש מופרך, מוגזם ופרוע. לגבות 100 שקלים בגביע הטוטו? זה ניצול ציני של האהבה של האוהדים לקבוצתם, במיוחד במשחק כמו הדרבי. הרי נגד הפועל רעננה הם לא גובים סכומים כאלה".

אלירן מולי, שמגיע מאשקלון, חש היטב את המצב על בשרו: "זה בזיון", הוא מבהיר. "אני מקווה שהנהלת מכבי ת"א תנהג בהפועל ת"א באופן דומה. מדובר בניצול מוחלט, כי אף אחד לא רוצה להפסיד את הדרבי". 

מנהלת הליגה מסרה בתגובה: "זה מאוד פשוט. המחיר הוא 90 ש"ח לא כולל עמלה וזה המחיר שנקבע כתקרה. אם הקבוצות מחליטות למכור מתחת למחיר הנ"ל (כמו שאנחנו מכרנו לאלוף האלופים ב-50 ש"ח) אז מעולה. ההתייחסות היא לליגה, גביע הטוטו וגביע המדינה על פי מפרט של קטנה – קטנה, קטנה – גדולה, גדולה – גדולה".

במכבי ת"א ינהגו באופן דומה? (עדי אבישי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי