Sport1 Banner

הפתעה: המשפחה והחברים חגגו לבן בסט במסיבת בריכה מטורפת!

יום הולדת שמח
יום הולדת שמח |

החלוץ, שנשאר צהוב, נותר המום לאחר שגילה כי חוגגים את יום הולדתו ה-30 בלופט מפואר ומושקע. הפרטים והתמונות בפנים. וגם: ערן זהבי ממליץ לכם לעקוב

(גודל טקסט)

מזל טוב לעדן בן בסט שהחליף קידומת וחגג אתמול את יום הולדתו ה-30. עגול ויפה. החלוץ, שבסופו של דבר נשאר במכבי ת"א, יקווה לקבל דקות משחק משוטא ארבלדזה, אולי אפילו כבר במשחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים. אנחנו נאחל לו לשחק כמה שיותר כדי להיכנס אל הגיל החדש בתחושה הכי מתוקה.

הילד בן 30. מזל טוב!

איזו השקעה, הפתעה!

טירוף במסיבת הבריכה

עדן, בת אל והיורשת

 אז איך עדן חגג? בסוף השבוע האחרון, אשתו היפיפייה ויש לציין גם המשקיענית והאמביציוזית בת אל, אירגנה לו מסיבת הפתעה מ-ט-ו-ר-פ-ת בלופט "הבועה" בראשון לציון. החברים הגיעו לפרגן, כיף לא היה חסר שם. אשתו של החלוץ לא שכחה לפרגן לו בברכה מרגשת ממנה ומאמה, בתם הקטנה. ומה אנחנו נאחל לעדן? שיהיה לנו בריא, שנראה אותו על כר הדשא כמה שיותר ושיכבוש ללא הפסקה. יום הולדת שמח.

מהממים

"תודה לך אשתי היקרה על יום הולדת מהסרטים", רשם בן בסט הנרגש. "תודה לכל אחד ואחת מכם מעומק הלב על הברכות המחממות, ותודה לך הכל. אוהב ומעריך".

עוד מזל טוב קטנטן בגזרת מכבי ת"א, מגיע לאיתן טיבי שסופסוף פתח חשבון אינסטגרם. הבלם, שנפצע  בהפסד לאיטליה במוקדמות המונדיאל, הספיק לעבור MRI ואף לקבל בשורות מעודדות כשהתברר בבדיקה שהוא אינו סבל מקרע. למרות זאת הוא ייאלץ לנוח והוא צפוי להחמיץ את המשחקים מול בית"ר ירושלים, ומול זניט סנט פטרסבורג בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית בחמישי הבא.

בינתיים, בזמן שהוא מתאושש, התפנה לטיבי זמן להשקיע בהעלאת תמונות לחשבון שלו ואולי הוא יצליח גם לענות לאלפי האוהדים והמעריצים שלאט לאט מגלים שהכוכב הצהוב נמצא אף הוא ברשת החברתית. מאד קל לגלות אחרי שערן זהבי נותן לך ספתח… אז מברוק! 

זהבי: "תעקבו אחרי איתן טיבי, לא תתאכזבו"

התאקלם היטב ברשת החברתית. איתן טיבי 

עוד באותו נושא: איתן טיבי, עדן בן בסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי