Sport1 Banner

המחווה, המהלך של בן בסט והטירוף ביציע: "לא היה דבר כזה במכבי ת"א"

|

הצהובים אמנם הפסידו אתמול בבאר שבע, אבל מחזה נדיר מצד למעלה מאלף אוהדים והמהלך שהוביל החלוץ המסופסל עוד יכול לשנות את העונה כולה. הפרטים כאן

(גודל טקסט)

מחזה די נדיר היה אתמול באצטדיון טרנר בבאר שבע. הכוונה היא לא להפסד של מכבי תל אביב 2:0 לאלופה כמובן, אלא לכך שלמעלה מאלף אוהדי הקבוצה למרות ההפסד במשחק העונה הראשון נשארו לעודד את שחקניהם ועודדו בקולי קולות.

 

המאמן שוטה ארבלדזה נותר על כר הדשא והתעכב להגיע לעמדת הראיונות בשל אותו מחזה והעידוד נגע גם בשחקני הקבוצה ובראשם עדן בן בסט, שיזם מחווה וביקש מכל חבריו לקבוצה לזרוק את חולצות המשחק לאוהדים, על אף שהמועדון אוסר על כך.

 

 

"זה היה המפגן תמיכה לא מובן מאליו, דקות אחרי שהפסדנו לטוענת לכתר", מספר עידן דורון (28), אוהד הקבוצה שנכח בבירת הנגב, "מקווים לצאת מכאן לדרך המלך, מאוחדים וחזקים".

 

שחקני הקבוצה תחילה לא ידעו כיצד להגיב לשירת הקהל הכבירה, עד שגל אלברמן, יוסי בניון ודור מיכה קיבצו את כולם ליד היציע ולאחר מכן הגיעה בקשתו של בן בסט מחבריו. 

 

האוהדת סמדר וקיל קריאף (47) סיפרה: "מצד אחד ראו על הפנים של השחקנים שהם מרגישים שהם אכזבו אותנו ושבכל זאת אנחנו האוהדים חיבקנו אותם. הרגשתי באותו רגע פרץ של אהבה וגאווה בשחקנים ובמועדון, כך שלא לחינם נסענו לבאר שבע".

 

 

גם יוסי אביטבול (46) התרגש ממחוות השחקנים: "בפעם הראשונה שהשחקנים הגיעו להגיד שהם מצטערים עדיין הייתי בדכאון של ההפסד, אבל כשהם שרו איתנו כבר סלחתי. הם זרקו את החולצות, דבר שאף פעם לא היה, והראו אהבה לקהל".

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי