Sport1 Banner

האירופאית של דור אלו: הכירו את אנאל קאופמן

אלו וקאופמן
אלו וקאופמן | צילום: אלבום פרטי

חברתו של מגן מכבי פ"ת: "רוצה שיגיע הכי רחוק, יחד השמיים הם הגבול"

(גודל טקסט)

בזמן שהמגן הימני של מכבי פתח תקווה, דור אלו, עסוק בימים אלו במאבקי הפלייאוף התחתון, הצמודה שלו בחמישה חודשים האחרונים, אנאל קאופמן, מצאה זמן לשוחח עם ספורט1, 20 ימים לפני שהיא גוזרת את החוגר ומשתחררת מצה"ל.

 

בשנתיים האחרונות שירתה קאופמן בתל השומר, כאחראית לו"ז של קצין הרפואה הראשי של צה"ל, שמחה שאוטוטו החוויה מאחוריה: "לא פשוט אבל העיקר שנגמר, עשינו את שלנו. שירתתי עם אחלה אנשים באחלה סביבה והיה לי שירות מעניין. תמיד התעניינתי ברפואה אבל ללמוד את זה נראה לי מטורף. אני כנראה כבר אתחיל ללמוד באוקטובר, עוד לא יודעת מה, מתלבטת".

 

המראה האירופאי המהפנט שלה לא מטעה, היא אכן נולדה בליטא ועלתה לארץ בגיל 7. הבלונד הגולש גורם לסובבים לחשוב שהיא איננה ישראלית בזמן שהיא חיילת שגרה בהוד השרון: "הגענו ישר להוד השרון ואני לא רואה את עצמי עוזבת את העיר הזו היא מדהימה. אני לא בן אדם של תל אביב זה מרגיש לי עונש להיכנס לעיר הזאת, לחץ, מכוניות ואנשים שלא הולכים לישון בחיים, תנו לי את השקט שלי ואהיה הכי מאושרת בעולם. לא חסרים מקומות בילוי מחוץ לתל אביב".

 


אוטוטו מתשחררת מהמדים (אינסטגרם)

 

סיפור ההיכרות שלה עם אלו, התרחש דרך הפייסבוק, בעוד לה לא היה מושג שהוא כדורגלן בליגת העל: "דור לא מודה שהוא התחיל איתי דרך הפייסבוק. הוא שלח לי 'שבוע טוב' וטען שזה לא נקרא להתחיל. משם התגלגלה השיחה ואז נפגשנו, בבית קפה על הים. הקטע המצחיק הוא שאני בכלל לא הייתי בקיאה בכדורגל ורק ראיתי בתמונה שהוא עם מדי כדורגל", אומרת תוך כדי צחוק.

 

"בפגישה הראשונה שלנו, שאלתי אותו אם הוא עובד בעבודה מעבר לכדורגל אז הוא ממש צחק והסביר לי שזאת העבודה שלו. לא הכרתי כלום, רק אנשים שמשחקים כדורגל כתחביב, לא כפרנסה", הוסיפה.

 

והיום את יותר בקיאה בכדורגל הישראלי?
"אני מבינה קצת יותר כמובן מאז שאנחנו יחד, החיים שלו הפכו להיות החיים שלי. כל משחק שיש לדור אני תמיד רואה ולפעמים מגיעה גם למשחקים. לא משנה באיזו זוגיות תהיי לכל אחד יש יום שהוא יותר או פחות שמח וזה אינדיבידואלי לכל אחד ומה שעושה בחיים. זה משפיע על דור, ברור שהוא מאוכזב אם מפסידים וכאן זאת העבודה שלי לתת כתף עד כמה שאני יכולה".

 


גם את פורים חגגו יחד (אינסטגרם)

 

איזה תגובות את מקבלת מהסביבה על הקשר?
"כולם מפרגנים לי, החברות, החברים והמשפחה. אחי הקטן מעריץ אותו. כשאני הולכת למשחקים אני לוקחת אותו איתי והוא מאוד מתלהב. מוקדם מידי לדבר על לעבור לגור ביחד, עוד כל אחד בפינה שלו. אם ייצא לנו בעתיד זה יהיה טוב, אף צד לא יתנגד, אנחנו ביחד סה"כ חמישה חודשים יחד למרות שכולם אומרים שאנחנו נראים החברים הכי טובים. אני חושבת שלפני שאנחנו בני זוג אנחנו החברים הכי טובים וזה מה שהקסים אותנו. כל אחד מאיתנו הגיע לזוגיות הזאת הכי פתוח, אמיתי וכנה ולא משחק אותה משהו שהוא לא ואני חושבת שזה בריא מאוד. זה מה שגרם לקשר הזה להמשיך".

 


תוספת משובחת בנוף של פתח תקווה (אינסטגרם)

 


קרובים קרובים (אינסטגרם)

 

מה את מאחלת לדור לקראת סיום העונה?
"שיצליח ושיגיע הכי רחוק שאפשר, ההצלחה שלו היא האושר שלי, יש לו מטרה ואני חושבת שהוא שחקן מאוד מוכשר. הוא בנאדם מדהים עם אופי חזק וזה לא קלישאה. גם אם קשה לו הוא יגיע לכל מטרה. לזוגיות שלנו אני מאחלת שנמשיך בדיוק בדרך שלנו, שכל אחד יצליח בדרכו ויחד נרים אחד את השני. וביחד השמיים הם הגבול".

 

כשאת מסתכלת קדימה עוד כמה שנים, איפה את רואה את עצמך בעתיד?
"החלום שלי זה קודם כל להגיע למצב שאני עצמאית ולא תלויה באף אחד. לגיל שלי ולמקום שהגעתי אליו עכשיו עשיתי הכל בכוחות עצמי זה הדבר הכי טוב שאישה יכולה לעשות עבור עצמה, להיות עצמאית. הייתי רוצה משפחה חמה עם שני ילדים ולגור בהוד השרון. האמת שדור בכלל רוצה לגור ליד הים".

 


יופי אירופי כבר יש לה (אינסטגרם)

 

אז לקראת השחרור, סיום העונה שקרב ובא ביחד עם הקיץ, נאחל לזוג הצעיר שימשיכו ליהנות ולהיות כאלו פוטוגניים.

עוד באותו נושא: אנאל קאופמן, דור אלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי