Sport1 Banner

"קרלוס ביקש לעזוב. אנשים אמרו שהוא כאן בגלל ג'ורדי"

המועדון נכנס לו ללב. קרלוס גרסיה
המועדון נכנס לו ללב. קרלוס גרסיה |

הבלם הספרדי, שנכנס ללב של כל מי שקשור למכבי ת"א, חתם בטורקיה. שחקן בקבוצה: "הייתה לו תחושת מיצוי" מקורב לשחקן: "הוא הרגיש שלא רוצים אותו". ומה הסיכוי שיחזור כמאמן?

(גודל טקסט)

תמונות הסיום של הניצחון (0:3) של מכבי ת"א על גוריצה תיחרט היטב אצל כל אוהד צהוב. 

קרלוס גרסיה נפרד מהמועדון לאחר ארבע עונות מוצלחות והונף על ידי השחקנים כאשר ברקע נשמעת שירה אדירה מהיציעים. הבלם הספרדי לא הצליח להישאר אדיש, פרץ בבכי ונישק את הסמל של המועדון.

בינתיים, גרסיה כבר הספיק לחתום לשלוש שנים בטורקיה, אצל העולה החדשה אלניאספור שצפויה לשלם לו כ-600 אלף דולר בכל עונה. 

"תמיד נותן מעצמו 110%", קרלוס גרסיה (עדי אבישי)

אז מה גרם לעזיבתו של קרלוס גרסיה? שחקן של מכבי ת"א סיפר לספורט1: "נגמר לקרלוס הדלק. מדובר בשחקן שחי מאתגרים ונותן מעצמו 110% בכל אימון וכל משחק. בתקופה האחרונה הוא הרגיש שהוא מיצה את עצמו והוא רצה לנסות אתגר חדש".

גורם בסביבתו של השחקן חשף כי הוא מעט פגוע מכל הדיבורים: "שייכו את הישארותו במכבי ת"א לעבודה שג'ורדי קרויף והוא נמצאים ביחסים טובים. אמרו שג'ורדי שומר עליו, קרלוס הרגיש את זה. ברגע שהייתה הצעה, הוא ישר ביקש לעזוב. אותו סיפור התרחש בקיץ הקודם, הוא קיבל הצעה, אלא שאז ג'ורדי הצליח לשכנע אותו להישאר".

למרות זאת, התקופה של קרלוס במועדון תיזכר לטובה. אוהדי הקבוצה הציפו את הבלם בהודעות תמיכה ותודה. האם יש סיכוי שהבלם יחזור לקדנציה נוספת בצהוב? גורם במועדון דווקא אופטימי: "קרלוס צריך להמשיך את לימודי התעודה שלו. הוא סיפר לי בשיחות אישיות שהוא רוצה לאמן. יש לו את כל התכונות להפוך למאמן, כמובן לאחר שיחליט לתלות את הנעליים".

לא הצליח להושיע הפעם. קרויף (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: קרלוס גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי