Sport1 Banner

"לא כדאי לבוזגלו להישאר בב"ש, הוא על הספסל מסיבות לא מקצועיות"

פרשת דרכים. מאור בוזגלו
פרשת דרכים. מאור בוזגלו | צילום: אודי ציטיאט

הקשר, שלא מקבל דקות משחק וסופג שריקות מהקהל, נמצא בפרשת דרכים. הפסיכולוג אייל דותן: "תחושה לא נעימה". ג'ורג' בורבה: "עושה רושם שזה לא מקצועי". מקורב לשחקן: "הוא פגוע מהמועדון"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, שתארח מחר את אולימפיאקוס בגומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, האריכה את חוזהו של ברק בכר בשנתיים נוספות. למרות הבעת האמון במאמן, הסאגה סביב עתידו של מאור בוזגלו ממשיכה לספק כותרות. אביו, כזכור, טען שהוא יעזוב את המועדון.

 

אחד האנשים הכי קרובים לקשר מסביר: "מאור מקצוען, גם אם הוא משחק וגם אם לא, הוא נותן את הכל באימונים ולא נותן לשום דבר להשפיע עליו. ברור שהוא פגוע מברק בכר. איזה שחקן במעמדו ובגילו היה מקבל את זה שהוא לא משחק ושותק? הוא בגיל קריטי והוא מרגיש שהוא חייב לשחק".

"שמאור לא על המגרש הקבוצה נפגעת מבחינה התקפית", מסביר אותו מקורב. "את שאר שחקני ההתקפה לא שמים בצד. בתחילת העונה בכר הבטיח למאור שהוא בונה עליו, במחנה האימונים מאור היה מצוין והוא פרגן לו בגדול, פתאום מגיעים משחקים חשובים והכל הפוך. זו סיטואציה לא נעימה''. 

ברק בכר, בוזגלו פגוע ממנו (אודי ציטיאט)

''אוהדי הפועל באר שבע אוהבים את מאור בוזגלו, מדובר בקומץ בודד ששרק בוז וקילל", מבהיר הגורם. "הכעס הוא על אביו של מאור ועל הדברים שאמר לעיתונאים. מדובר בקומץ שמוסת'. מאור תרם המון להפועל באר שבע".

"מעבר לכדורגל, מאור נתן הרבה לאוהדים ולחברה בעיר. הוא מכין כל יום 30 ברכות לאוהדים שיש להם יום הולדת, מארח את השחקנים הזרים ועוזר להם להתאקלם. אני חושב שיש בסביבת הקבוצה אדם אחד, שהוא בעל אינטרס, שמנסה לזרוק את מאור מהמועדון. אני יכול לספר שהחיבור של מאור ושל אלונה מדהים, הם בקשר קבוע". 

בקשר קבוע. אלונה ברקת ומאור בוזגלו

פסיכולוג הספורט, אייל דותן, מנתח את המקרה: ''מאור הוא שחקן שמאוד מחובר לקהל, הוא אוהב את האוהדים. מאור מאוד מוחצן, הוא אוהב לתת להם את מה שהם אוהבים לראות ולקבל את שריקות הבוז זו הרגשה בכלל לא נעימה". לפתע, ברגע אחד, לא זוכרים את כל ההצלחות ואת רגעי השיא".

דותן מנסה לשפוך אור ולהסביר כיצד זה ישפיע על עתידו: "הוא התבגר בשנים האחרונות, זה לא בהכרח זה ישפיע על המשחק שלו, הוא יודע להפריד בין הדברים ולתת הכל למען הקבוצה. אי אפשר להסתיר את זה, הדברים מחלחלים, זה משפיע ועושה לו משהו בהרגשה הפנימית שלו. ההצהרות של אביו בתקשורת לא ישפיעו לרעה על הרמה המקצועית שלו, אני מאמין שיש לו את הכלים להתמודד מול זה, החיים חיסנו אותו. הוא היום אבא לילדים ולוקח את החיים בפרופורציות שונה מתוקף היותו הורה". 

יצליח לעשות את ההפרדה למרות יחס הקהל? מאור בוזגלו

 חלוץ נבחרת ישראל והפועל ת''א בעבר, ג'ורג' בורבה, ששיחק עם בוזגלו האב בהפועל ירושלים, סיפר: ''אני, במקום מאור, הייתי עושה הכל על מנת להוכיח את עצמי באימונים. אם זה לא עוזר, הייתי מבקש להשתחרר", מייעץ בורבה. "אם בוזגלו טוב באימונים וטוב במשחקים והמאמן לא סופר אותו, אני רק יכול להצדיק את ההרגשה שלו ואת הדברים שאביו יעקב אמר לגבי הרצון לעזוב ולשחק כדורגל".

שחקן העבר מבהיר: "במצב הנוכחי לא כדאי למאור להישאר בהפועל באר שבע. בכל פעם שהוא משחק, הקבוצה טובה יותר. אם הוא היה מציג יכולת חלשה, אפשר היה להצדיק את המאמן – אבל זה לא נראה מקצועי, אלא עניין של העדפה ולכן במצב הזה הוא חייב לעזוב. מאמן בא והולך, שחקנים נשארים. מאור הצליח בקבוצה במשך שלוש שנים". 

הסאגה רק מסתבכת. בוזגלו בדרך החוצה? (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי